pondělí 15. září 2014

Bílá kvítka chryzantém


Příjemný dobrý večer Vám všem!


Dnes byl překrásný den, viďte?
Přesně to pravé "babí léto"
... ráno mlhy, pak slunce a teploučko.
Když pominu mou dnešní návštěvu u ušního lékaře (jako bolestné jsem si koupila kytičku bílé chryzantémy ☺), tak mi bylo dnes moc hezky.
Celé odpoledne jsme s manželem pracovali na zahrádce, jen tak ... v tričku a kraťasech (super na 15. září).
Mezitím jsem si jen odběhla vyfotit 
  háčkovaná kvítka bílých chryzantém.









Přeji Vám všem krásnou dobrou noc!




Objetí všem
Martina

3 komentáře:

  1. Milá Martinko,
    u nás včera bylo taky teplo, ale kolem páté odpoledne se zatahlo, zdvihl vítr a pršelo a bouřilo pěkně dlouho a pořádně.
    Návštěvu u lékaře Ti nezávidím, taky tam moc nerada chodím.
    Bílé chryzantémy si občas taky kupuji, nadělají hodně parády a dlouho vydrží ve vázičce.
    A ty Tvé háčkované jsou n asprosto supééér, jsi šikulka :-)

    měj se krásně .. u nás dneska z velké mlhy pomalu vykukuje sluníčko

    Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Deni...děkuji ti pěkně za komentář.
      Měj se prima, Martina
      napsala jsem ti e-mail.

      Vymazat
  2. Kouzelné Martinko! Moc ti přeji, aby sis kytičku kupovala pro radost a ne jako bolestné...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...