sobota 2. srpna 2014

TERČÁK


Dobrý den drahé!


Dostavil se u mě polštářový háčkovací deficit ☺
Nutně jsem si tedy musela nějaký polštář uháčkovat.
Vymyslela jsem černobílošedý terč.
Protože bych opravdu moc chtěla do konce prázdnin stihnout malování obýváku a kuchyně (no ano, ještě k tomu nedošlo...manžel totiž ještě nechytil tu správnou tvůrčí slinu, jak on říká) a chtěla bych interiéru ulevit od pestrých barev, tak všechny doplňky pořizuji v bílé, šedé a černé.
Podařil se mi super kup v H & M HOME ... pruhaté černobílé polštáře za 30Kč.
Tak jsem vzala hnedle tři a doplním je čistě bílými a novým TERČÁKEM ☺



Ještě jsem si naháčkovala
...jen tak, pro radost





Dnes se loučím, 
mějte príííma víkend.



Objetí všem
Martina

8 komentářů:

  1. Martinko, myslím, že s tím polštářkem to byla "trefa do černého" ....moc se ti povedl ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Martinka ten tercak je vybornyyy :) A kupa teda tiez nie na zahodenie... Krasne fotocky... Pa Mira...

    OdpovědětVymazat
  3. To je opravdu trefa do černého... vznikla krásná kombinace v mých oblíbených barvách. krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti to bude teda paráda, už nech len manželovi príde tá slina... krásny vankúš a kup v H&M. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Poduszka z tarczą - super !!! Świetnie pasuje do tej drugiej z paseczkami:)
    Pozdrawiam !

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, máš ho moc hezký. Dobře vím,že to vypadá jednoduše, ale není. Háčkovat hezky do kruhu chce trochu grif :o) A srdíčka, to je prostě parádní tečka :o)
    Hezké odpoledne. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj MARTINKO, polštářky se ti moc povedly, moc se mi líbí.
    IVA

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...