čtvrtek 1. března 2012

Příběh staré krajky...

Krásný první březnový den mé milé. Je krásné sluníčko a teploučko a to je moc dobře. Dnes mám pro vás úplně kratičký příběh.
Velká část naší rodiny žije na Slovensku. Všichni to tam milujeme a rádi tam jezdíme. Komu by se nelíbilo lázeňské město Piešťany ? Je tam opravdu nádherně.
Máme tam takovou úplně malou starou chaloupku, kde není ani voda, a tak se tam dá přebývat jen v létě.
Jednou, ale je to už hodně dávno, jsem zachránila před spálením kousek staré krajky...



Opravdu v poslední chvíli jsem si mezi tím vším odpadem všimla vykukující kraječky a už byla moje...




Doma jsem ji pak vyprala, naškrobila a jak je krásná...můžete posoudit teď i vy.






Přeji Vám krásné březnové dny
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

8 komentářů:

  1. Nádherná kraječka,moc hezounké fotečky!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Je kouzelná.
    Kdopak ji asi háčkoval? Skončí všechny naše výtvory také někde mezi odpadem? Zachrání je někdo? :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že krajku háčkovala babička mého manžela. Ale jistá si tím nejsem. Pokladů z té staré chaloupky má víc. Jednou jsme jeli domů s dřevěnými hráběmi na seno - taková ta trojnožka. A protože se samozřejmě do auta nevešly, musely na střechu. Moje dcera to vždycky trefně pojmenuje, říká: "Maminka sbírá starý krámy a říká tomu umění."
    Doufám, že po nás snad taky něco zachrání. Krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásná...nádherně nafocené.
    Hezký večer a dobrou noc.Žaneta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žanetko, moc děkuji a přeji také dobrou noc. Martina

      Vymazat
  5. Milá Marťo, je moc fajn, že jsi založila svůj blog, protože jsi moc šikovná, a máš se čím chlubit. Přeji hodně nápadů a těším se na další výtvory....:) Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, co je pro někoho stará veteš, pro druhého je vzácným pokladem, krajka je moc pěkná a běloučká, hezký víkend,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko krajka je překrásná... a víš že moje maminka a tím pádem celá rodina z její strany je na Slovensku , má sestra se tam provdala před lety takže , i její rodina léta žije v Bratislavě. krásný víkend pa Dita

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...