sobota 25. dubna 2015

V síti


už se suší 
p r v n í    n a s b í r a n á    j a r n í     b y l i n a

K O P Ř I V A



Konečně jsem letos "dokopala" k tomu, abych si pořídila závěsnou síť na sušení bylin.
Zalíbila se mi už vloni, kdy jsem ji viděla u paní Simony Tancerové v pořadu Kouzelné bylinky.
Byla jsem dost překvapená, jak hodně se liší cena (v řádu stokorun) za naprosto totožný výrobek u různých prodejců.
Nakonec jsem na netu objevila Zahradnictví OK z Chodova u Karlových Varů,
kde mi osmipatrovou síť zajistili za příznivou cenu a navíc velmi ochotně.



Jak vidíte, mám zaplněných zatím jen pět pater, ale zanedlouho budou zaplněna všechna...březové lístky, bezové květy, lípa, meduňka, máta, šalvěj, řepík, levandule...a mnoho dalších bylinek se bude letos sušit u nás v síti.


My jsme dnes měli doslova pracovní sobotu. Od rána až do teď jsme pracovali venku. Předěláváme venkovní zahradní domek na nářadí. Dost podstatně ho zvětšujeme o venkovní sezení. Je to opravdu dřina, ale budeme to mít hezké. Můj muž je šikula, dělá to všechno sám. Jen sem tam mu pomůže děda.
No, jak vidíte...neflákáme se ☺



Přeji Vám všem prima večer, užijte si neděli a brzy zase ahoj!

Objetí všem
Martina

11 komentářů:

  1. Marti, děkuji za tip a inspiraci na sušící síť... Zrovna dnes jsem ostříhala první meduňku a tymián, potřebovala jsem je přesadit, tak jsem je rovnou zakrátila... Zatím jsem vždy sušila na plechu, ale není to ono, určitě se po té síti podívám... Hezký večer :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko to vůni cítím až sem :-) Já ještě tedy nemám co sušit, ale začal mi rašit rozmarýn, tak mám radost :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je paráda! Taky už mám letos kopřivu nasušenou, ale jen tak obyčejně na papíře...tohle vypadá jako fajn vychytávka :))

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, ty jsi pilná včelka! ta sušící síť je prima, už se po ní také pídím... Venkovní sezení bude určitě zase krásné, těším se na foto... Hezkou neděli, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  5. mohu se zeptat, kde jste sehnala tu síť?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, v Zahradnictví OK v Chodově u Karlových Varů.
      Mají i e-shop.
      Martina

      Vymazat
    2. Dobrý deň,
      áno majú tam tie siete, ovšem od 2 rôznych značiek - Colgar a Drynet. Drynet je o 1/2 drahší. Sieť akej značky ste kúpili Vy ?? Ďakujem za odpoveď ! Andrej

      Vymazat
    3. Dobrý den, já mám síť Drynet a jsem s ní maximálně spokojená.
      Hezký den, M.

      Vymazat
  6. Martinko, ta síť je jistě hodně užitečný pomocník, dobrá vychytávka!
    Zahradu měníte k obrazu svému, moc se těším na výsledek.
    Ať se daří, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, ta sítka na sušení bylinek je úplně parádní nápad!

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, ta sítka na sušení bylinek je úplně parádní nápad!

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...