středa 30. května 2012

Pink Lemonade...

"Ahoj"...mé milé. Dovolíte mi toto přivítání ?
To máme krásné dny, co říkáte ? Před pár minutami jsem se vrátila ze své skoro každodenní podvečerní procházky, a tak si zasloužím něco hoooodně dobrého.
Dlouho jsem sháněla "růžovou brusinkovou limonádu", tzv." Pink Cranberry Lemonade". A i když já na limonády moc nejsem, zajímalo mě, jakou má chuť. Brouzdala jsem na netu a hledala, kde bych ji mohla koupit, ale nic.
Až jsem na ni narazila v mém oblíbeném obchodě Marks & Spencer na Václavském náměstí.
Tam mě to nikdy nezklame. Většinou tam mají to, co dlouho sháním.


Na procházce jsem si natrhala pár větviček šípkové růže. Má krásně růžová kvítečka, a tak se k pink limonádě perfektně hodí. Ale protože je samý trn, nechala jsem na ní i svou krev... ☺☺☺

A nebyla bych to já, abych si něco neuháčkovala. Mám tu pro Vás malou kulatou dečku, můžete ji klidně zkusit. Třeba se Vám bude hodit.





Takže moje milé, mějte se fajn. Kupte si třeba růžovou nebo klidně zelenou limonádu, hlavně ať je Vám dobře... ☼


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina


16 komentářů:

  1. Martinka, krásne fotky a limonáda určite musí veľmi chutiť. Ja som dnes varila bazový sirup, tiež si pochutnáme. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Andrejko...děkuji ti velmi pěkně za tvou návštěvu u mě. Limonáda je opravdu dobrá a na bezový sirup se chystám během víkendu. Krásný večer Martina

      Vymazat
  2. Limonáda musí být výborná--je lákavá už i z obrázku :o) Dečka je krásná -- děkuji za návod určitě ho vyzkouším... Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti...určitě dečku vyzkoušej, měla jsem ji hotovou raz dva. Je z takové něžně růžové příze, ale nějak mi tu barvičku foťák nepobral, nevím proč? Krásný večer Martina

      Vymazat
  3. Marti, dečka je krásná! Díky za návod, určitě vyzkouším....A limonáda vypadá úžasně. Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Adrianko...děkuji za milá slova a dečku určitě vyzkoušej, není moc obtížná. Krásné dny Martina

      Vymazat
  4. Martinko limonáda vypadá skvěle a to balení-nádhera!!!Růžičky jsou krásné,miluji růže v jakékoliv podobě:-)Přeji ti krásný den!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo...je opravdu moc dobrá a osvěžující. Měj se krásně, Martina

      Vymazat
  5. Krásna farba limonády a určite aj veľmi chutná. Martinka krásne aranžmán.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janičko...limonádka je fakt dobrá, i když mně stačí tak jedna sklenka, takže zbytek dopije rodinka. Děkuji ti za pochvalu a hezké dny,Martina

      Vymazat
  6. Ahoj Marti, limonáda vypadá moc chutně a dečka je krásná. Hezký večer, Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Simi...limonádka je opravdu skvělá, hlavně s ledem. Děkuji za pochvalu dečky, pa a krásný víkend Martina

      Vymazat
  7. Martinko, máme rády stejný obchod. Taky v Marks and Spencer moc ráda nakupuji. Mají skvělé koření, čaje, ... no asi bych vyjmenovala všechno :o)
    Dečka je moc krásná, stejně jako všechny fotky.
    Foukám ti na bolístku a pevně věřím, že si nám na sto let neusnula :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko...máš pravdu, v Marks & Spencer mají úžasné věci, i já bych toho vyjmenovala mnoho.Děkuji ti za pochvalu dečky. A neusnula jsem, neboj, jen jsem měla ruce samý škrábanec. Krásný víkend ti přeji, pa pa Martina

      Vymazat
  8. Ahoj Marti, limonádka vypadá krásně, jistě je chutňoučká, fotečky jsou nádherné, pěkný den Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko...velmi pěkně ti děkuji za tvou návštěvu u mě. Zase se někdy zastav na kus řeči, pa pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...