sobota 1. července 2017

Jak jsem slíbila,


s prvním prázdninovým dnem jsem zpátky.

Samozřejmě jsem "žila" celý červen a během celého měsíce se toho všeho udála opravdu veliká spousta.
 Terinka promovala a strašně jí to slušelo, měla jsem narozky, bohužel číslo se mi až tak nelíbí ☺ ale co se dá dělat☺, sušila jsem byliny, vařila první marmošky, do toho hromada práce v práci a ani doma jsem nezapomínala vařit a péct. Zkrátka takový červnový pel mel.

28.6.2017 jsme prožili krásný promoční den.
 







...s tatínkem

























...s maminkou


























A protože mi dnešním dnem začíná dovolená, budu se ozývat pravidelněji.
Budeme džemovat, vařit sirupy, péct, vařit, cestovat...
Těším se!

M.

24 komentářů:

  1. Martinko, moc krásné fotky!!! Tak ať se ti daří v předsevzetí - vařit, péct, sirupovat, džemovat,... Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, zdravím tě a slibuji...BUDU SE SNAŽIT ♥
      Pa M.

      Vymazat
  2. Velká gratulace...... a krásné začínající prázdniny plné odpočinku a zážitků. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, i tobě kráááásné PRÁZDNINKY! Mně to sice ještě nedochází, ale snad mi to nebude dlouho trvat ☺ M.

      Vymazat
  3. Gratuluji a těším se na příspěvky. Hezkou dovolenou :-) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, děkuji za sebe i za naši Terďu ☺
      Pa pa M.

      Vymazat
  4. Martinko...krásné prázdniny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulace veliká dceři a tobě Marti přeji krásné léto, a vše co máš v plánu, ať se ti daří.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkujeme, jsem na ni opravdu hrdá. Víš, ona si vše vydře pílí a trpělivostí, nic nedává na odiv dopředu, stojí nohama pevně na zemi, a to se mi na ní líbí nejvíc.
      I tobě a tvé rodině krásné léto, M.

      Vymazat
  6. Velká gratulace. A přeji krásné letní dny naplněné pohodou :o). Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, krásná dcera a posílám velkou gratulaci. Hezké léto.

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju (moc vám to všem slušelo). A těším se na další články

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko,dceři Terezce přeji ať se jí v životě stále daří!A tobě krásně prázdniny dle tvých představ:-)P.s.A kdy,že se letos chystáš na Kampu?;-)Já vůbec nevím,zda mi to letos vyjde,jsem v práci:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Iluško, děkujeme ti obě velmi pěkně. Na Kampu se chystám, ale ještě přesně nevím, který den. Zítra jedeme s Teri do Prahy na zápis. Má před sebou ještě poslední dva ročníky magisterského studia, tak snad to zvládne tak dobře jako to bakalářské studium.
      Iluško, mějte se krásně a Šimonkovi posílám pusénku na čelíčko, M.

      Vymazat
  10. Martinko, dovolím si tě opravit - slušelo vám to všem a štěstí z vás jen sálá!
    Přeji krásné zasloužené prázdninové dny. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli...ty jsi sluníčko a vždy s sebou neseš sluníčko. V každém tvém komentáři je tolik laskavých slov. DĚKUJI TI ZE ♥
      Pa M.

      Vymazat
  11. Moc vám to všem sluší. Posílám gratulaci k promoci a přeji krásnou dovolenou. D.

    OdpovědětVymazat
  12. Uteká to, ešte len nedávno išla Terinka do veľkého mesta do školy. A už Bc. Srdečne blahoželám. Andrea

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...