sobota 29. července 2017

Skutečná esence léta



...ostružiník je obsypaný plody a zraje doslova před očima.
... budu džemovat ☺těším se.


Mějte všichni krásný teplý víkend 🍃



M.

10 komentářů:

  1. To je nádhera! To bude dobrot!
    Hezký víkend, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Náš ostružinik poprvé bude mít víc plodů - aspoň to zatím vypadá. Teď jsem na chalupě dva týdny nebyla, tak možná budu překvapená, že je tak sklidili kosáci a špačci jako třeba angrešt...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak doufejme, že najdeš ostružiníky plné černých plodů ☺
      Pa M.

      Vymazat
  3. Ostružiny miluju :) teď jsem si v lese nasbírala maliny, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Martino, džem bude určitě výborný. U nás jsou ostružiny ještě zelené. Zato zobeme borůvky a maliny. Budu ráda, když nakouknete i na moji zahradu.
    Krásné léto plné plodů. Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Míšo, určitě nakouknu a ráda. Přeji fajn dny, M.

      Vymazat
  5. Marti....maliny a ostružiny jsou pro mě nejlepší letní plody,to bude dobrot ve skle:-)
    Přeji Ti ať se daří....a nejen v kuchyni,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, pro mě taky jsou to ty nejlepší letní plody a k tomu jsou ještě hodně zdravé. Měj se prima, pa M.

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...