úterý 25. července 2017

OŘECHOVÝ chléb


Příjemný dobrý den Všem!


Dnešní den se mi jevil jako ten správný na upečení domácího pecnu. Navíc s velkou dávkou ořechů nemůžeme udělat chybu. U nás tedy ořechy nikdy nezklamou a nikdy se nepřejí ☺ manžel je totiž doslova "ořechožrout".

250 g pšeničné chlebové mouky
300 g špaldové mouky typu 630
400 ml vlažné vody
2 PL oleje
1 PL octa
2 ČL soli
1 PL chlebového koření ( já ho kupuji v Koření od Antonína)
1 sáček sušeného droždí
1 hrst slunečnicových semínek
2 hrsti vlašských ořechů


Ze všech ingrediencí uhněteme v robotu těsto, dáme ho do ošatky vysypané moukou vykynout, a to nejméně na 1 hodinu. Následně vyklopíme vykynutý bochníček na plech vyložený pečicím papírem, potřeme rozšlehaným vajíčkem a dáme péci do trouby zahřáté na 180 °C. Pečeme dozlatova, upečení vyzkoušíme špejlí.


Mějte se prima  🍞

M.

5 komentářů:

  1. Chlebíček jak od profesionála - povedl se na 1* !!! Recept určitě vyzkouším - měj pěkné léto ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoje chleby vypadají opravdu profi. A navíc to máš hezky nafocené - krásné fotky. Já jsem se jen pokoukala - nemám vlašáky a navíc je manžel nerad, takže inspirovat se případně dám jiným pečením...

    OdpovědětVymazat
  3. Teda chleba s ořechy to vůbec neznám. Zajímavý recept ;-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  4. Domácí chleba je nej...Děkuji za recept,zkusím.-)Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, i já miluji ořechy, mám napsáno a jistě na ně dojde.
    Moc děkuji a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...