úterý 6. června 2017

Musím vypnout



„Všem lidem prospívá dopřát čas od času duši uvolnění. 
Odpočinek obnovuje totiž životní sílu a veselá nálada prázdnin rozežene každý smutek.“
Seneca


Na pár dní se loučím. Musím si oddechnout od PC, od techniky celkově.  Mám za sebou a bohužel ještě i před sebou několik perných týdnů. Uvidíme se ale s prvním prázdninovým dnem...slibuji, těším se a přeji Vám všem krásné červnové dny.

M.

6 komentářů:

  1. Martinko, až bude chuť a nálada, tak se ozveš. Já si říkala, že tvé příspěvky hodně zeslábly, ale je to pochopitelné, tvé vytížení ve škole je na řádný odpočinek potom doma. A to je nutné dodržovat.
    Tak brzy na shledanou :o).
    pa Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Ty zavery skolniho roku!!! Chapu. Tak hezky odpocinek. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, budu se těšit na prázdninové příspěvky. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Červen je pro učitelky pěkný mazec! Martinko, moc ti přeji, aby si ho přežila ve zdraví a pokud možno v klidu.
    Těším se na tvé letní příspěvky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Každý to občas potřebujeme. Klidné dny Ti přeji.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko užíevj klidu bez virtuální reality, občas je to potřeba. Každopádně jsem se zamilovala do tvého blogu a ráda se sem budu vracet, kdyby se ti chtělo, přijď na návštěvu ke mě na www.bygabra.cz.

    Měj se krásně,
    papa ByGabra

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...