pondělí 24. dubna 2017

Vítězkou se stává...☕


Příjemný dobrý den milé čtenářky!

Včera o půlnoci skončila soutěž o kávičku či čajík dle vlastního výběru.
Dnes je mou milou povinností prozradit vítězku.
Na pomoc jsem si přibrala generovací zařízení, které mi pomohlo ve výběru.
Vítězný byl komentář s číslem 30 neboli paní
VLAĎKA JOHÁNKOVÁ
 ☕ ☕ 
Vlaďka Johánková19. dubna 2017 13:15
Dobrý den Martinko,
já bych si dala určitě skořicovou kávu, ale je to těžké rozhodnutí.
Děkuji za soutěž.
Vlaďka 



Velmi blahopřeji Vlaďko!!!
Podrobnosti zasílám na mailovou adresu.

Mějte se všechny prima. Ještě jednou děkuji za účast v soutěži a někdy příště na shledanou.

M.


5 komentářů:

  1. Vítězce blahopřeji !!!!!
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Martinko,

    mám obrovskou radost. To mi ten týden krásně začíná :-).

    Moc moc děkuji.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výhře :o) a přeji dobrý výběr kávy či čaje.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji Vlaďce a tebe, Martinko, moc zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Blahopřeji výherkyni a nám ostatním přeji hezké dny se svou kávou a svým čajem. :)Marcela

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...