pondělí 24. dubna 2017

Vítězkou se stává...☕


Příjemný dobrý den milé čtenářky!

Včera o půlnoci skončila soutěž o kávičku či čajík dle vlastního výběru.
Dnes je mou milou povinností prozradit vítězku.
Na pomoc jsem si přibrala generovací zařízení, které mi pomohlo ve výběru.
Vítězný byl komentář s číslem 30 neboli paní
VLAĎKA JOHÁNKOVÁ
 ☕ ☕ 
Vlaďka Johánková19. dubna 2017 13:15
Dobrý den Martinko,
já bych si dala určitě skořicovou kávu, ale je to těžké rozhodnutí.
Děkuji za soutěž.
Vlaďka 
vjohanko66@gmail.com


Velmi blahopřeji Vlaďko!!!
Podrobnosti zasílám na mailovou adresu.

Mějte se všechny prima. Ještě jednou děkuji za účast v soutěži a někdy příště na shledanou.

M.


5 komentářů:

  1. Vítězce blahopřeji !!!!!
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den Martinko,

    mám obrovskou radost. To mi ten týden krásně začíná :-).

    Moc moc děkuji.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k výhře :o) a přeji dobrý výběr kávy či čaje.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji Vlaďce a tebe, Martinko, moc zdravím!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Blahopřeji výherkyni a nám ostatním přeji hezké dny se svou kávou a svým čajem. :)Marcela

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥