sobota 8. dubna 2017

Když se domem line vůně čerstvě upečeného chleba


Příjemnou sobotu Vám všem!
Zdá se, že mé dubnové příspěvky budou hlavně z kuchyně.
A i vzhledem k nadcházejícím velikonočním dnům je to téměř jisté.
🍞 🍞 🍞

Zhruba před čtrnácti dny jsem zkoušela péct svůj první kváskový chléb. Určitě se mnohým z vás také stalo, že napoprvé nebyl úplně nej. Ani ten můj samozřejmě nebyl. Chutnal sice moc dobře, ale tvarově měl spoustu chyb. Někomu by to možná nevadilo, ale já spokojená nebyla. Ale protože jsem to nechtěla vzdát, tak jsem dneska pekla podruhé.
Už minule jsem si uvědomila, kde jsem udělala chyby, a tak jsem se je dneska snažila eliminovat na minimum. 
A...myslím, že se zadařilo.
Představuji Vám můj dnešní
  žitno-pšeničný kváskový chléb.

Neříkám, že je dokonalý a už vůbec se nechci vychvalovat, ale troufám si říct, že jsem v pečení chleba určitě na dobré cestě ☺☺☺

Těším se na tu kůrčičku. Mám ráda, jak to křupe.

Moje milé, dnešní chlebová mise je úspěšně skončena. Jsem připravena na plnění dalších výzev ☺
Pečení chleba ZDAR!

Mějte se fajn.
M.

17 komentářů:

  1. Ten je krásný... - úplě pravidelný tvar, vypečená kůrka... Prostě nemá chybu. A určitě bude chutnat. S čímpak si ho dáš?
    Hezký den a dobrou chuť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, myslím, že první krajíček si dám jen tak samotný.
      Děkuji za tvé milé zastavení, pa M.

      Vymazat
  2. Marti, vypada uzasna. Take bych se k nemu rada casem propracovala. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, mně trvalo rok než jsem se odhodlala a než mi kolegyně "vrazila" do ruky krabičku s kváskem. Za prvé jsem se nechtěla nechat zahanbit a za druhé, přece bych nenechala kvásek umřít ne? ☺☺☺
      Pa pa M.

      Vymazat
  3. No teda,ten voni az sem....achjo...dala bych si;).Kazdopadne kvaskovy,doma peceny chleba,tomu rikam vyzva s velkym V....Tak at chutna.H.

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, opravdu krásný chleba! :) Jste moc šikovná! Snad se mi také brzy podaří! :)
    Pěkné před Velikonoční dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě bude výborný.Na obrázku vypadá velice jedlý..:-D Peču si chleba taky,ale čistě kváskový jsem ještě nepekla. Jen jsem přidala kvásek do těsta.
    Byla jsem v Praze a na zpáteční cestě vlakem se pochválila domácím chlebem jedna slečna.Koupila ho v soukromé pekárně a byl velký kulatý a dost tmavý.(vypadal jako připálený,ale myslím,že to byl záměr.Až jsem na něj dostala chuť a myslím,že nejen já..
    :-D) Myslím,že zručné ručky upečou chlebík doma a taky chutná..:-D
    Hezké Velikonoce přeji.
    Daška

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, úplně cítím jeho vůni a úžasnou chuť křupavé kůrčičky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, vitej v klubu žitného chleba:-)Na podruhé skvělý! Ja ho pecu pecu každých 14 dni už několik let a teprve nedávno jsem ho snad vychytala a chválí i muž:-)Dělám k mému většinou i domácí lučina. A nedávno jsem si koupila ii osatku se srdickem:-)Tak dobrou chuť a krásnou aprílovou nedeli.!

    OdpovědětVymazat
  8. Ke kváskovému jsem se Martinko ještě nedopracovala, možná kdybych kvásek dostala jako ty, nedalo by mi to. Zatím peču chleby kynuté z droždí. TAk ať chutná!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Je opravdu povedený, Martino. Kůrčička vypečená, to mám ráda:-)
    Teď už to půjde samo.
    Pěkný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  10. Vitaj v klube pečenia domáceho chleba. Ja síce už ten kváskový nepečiem (keďže sa mi kvások pokazil a nemal mi kto podarovať a nový sa mi už nechcelo robiť) prešla som na jednoduchšiu verziu chleba, ale je taktiež úžasný ako ten kváskový. Krásna práca Marti a verím, že chutil bombovo. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to bych si dala.....ale na tohle si opravdu netroufám:-)
    A nádherně jsi Martí tu pochoutku nafotila. Krásný víkend.Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Ať se v pečení chlebu daří ;-) Zatím se do toho pouštět nebudu :-)) D.

    OdpovědětVymazat
  13. Chleba vypadá hodně dobře, mám na něj velikou chuť. Pečete ho ve formě? Je opravdu hezký, pravidelný.
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko, já jsem kváskový ještě nepekla, ten tvůj vypadá úžasně!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. DĚVČÁTKA, VŠEM VÁM VELMI DĚKUJI ZA KRÁSNÉ KOMENTÁŘE. DÍKY DÍKY !!!
    MARTINA ♥

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...