středa 12. dubna 2017

Velikonoce ve vzduchu


 jsou už opravdu intenzivně cítit.


Zelené oseníčko, peříčka v pastelových tónech, zajíčci, vajíčka, březové větvičky 
=
 velikonoční dekorace u nás doma na jídelním stole.

I na dalších místech v domě mám drobné jarně velikonoční dekorace. Na Velikonoce nezdobím dům tak hodně jako na Vánoce, ale něco samozřejmě mám. Od zítřka si začnu užívat volníčko, budu péct, vařit, chodit na procházky, cvičit jógu (začala jsem zhruba před dvěma měsíci a nechci to zakřiknout, ale zdá se, že mě začínají opouštět mé déle jak rok trvající bolesti ramen), ale hlavně, hlavně budu odpočívat a rozmazlovat dcerku. V posledních měsících psala intenzivně svou bakalářskou práci, tento týden s ní už úplně finišuje, takže si zaslouží 
pořádnou náruč maminčina opečovávání






Moje drahé,
přeji Vám příjemný zítřejší Zelený čtvrtek
Nezapomeňte si uvařit zelený pokrm. Já budu vařit polévku z jarních bylin.
Určitě se ještě ve velikonočních dnech uvidíme.

M.

14 komentářů:

  1. Martinko, přeji Ti krásné velikonoční dny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, jemné dekorace Martinko, jako vždy u tebe :o). Líbí se mi kombinace osení a peříček. A Terinku rozmazluj a opečovávej, dokud máš možnost a příležitost. Určitě si to zaslouží.
    Prožij si poklidné a voňavé jarní svátky, velikonoční dny s obrovskou mírou pohody.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. To je úplná jarní, něžná romantická krása...Jak jednoduché a jak krásné...Pohodové velikonoční dny celé rodině.H.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš hezkou výzdobu. Já zatím nezdobím - jednak nejsem zdobící typ a hlavně jsme se ještě nerozhodli, jestli Velikonoce strávíme na chalupě (původní plán) nebo doma (kvůli předpokládanému počasí). Pokud pojedeme na chalupu, budu zdobit až tam, doma zdobit nebudu.
    Každopádně hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné něžné aranžmá.
    Hezké velikonoční dny ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko,krásná nezná dekorace s perickY:-)Já také mám osrni i pár vajíček po domě, ale hlavně se tesim na ty dny volna?Super,že jóga dělá zazraky?Já také pravidelně cvicim a záda zlobí nekdy vice,jindy méně.Krasne Velikonoce!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné jemné zdobenie Marti. Ale najviac ma prekvapilo, že Tery už robí bakalárku. Veď ešte len teraz nedávno si písala ako ide do školy a bude ďaleko sama. Vlastne už aj Sonička bude 3 roky, čo skončila vysokú. Božinku, ale to letí. Krásne veľkonočné sviatky prajem Tebe i celej Tvojej rodinke. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi půvabné aranžmá, moc se mi líbí!!!Děkuji za inspiraci a přeji krásné Velikonoce! Elli

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, moc krásná, romantická dekorace! Něha sama!
    Užij si volno a Terce držím palce, ať se vše vydaří!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná, jemná a romantická dekorace. Moc povedné.
    Přeji krásné dny plné radosti a velikonoční pohody.

    OdpovědětVymazat
  11. Hezky se, holky, opecovavejte a uzivejte vzajemne, nazdobeno mate dokonale:-). M.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherná něžná dekorace. Přeji krásné velikonoce, Šárka :)

    OdpovědětVymazat
  13. MILÁ DĚVČÁTKA...JÁ VÁM Z CELÉHO SRDCE DĚKUJI ZA VAŠE SLOVÍČKA A PŘEJI VÁM KRÁSNÉ A KLIDNÉ PROŽITÍ VELIKONOC.
    MARTINA

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...