neděle 16. června 2013

Křesílko v romantické Rosali


krásný nedělní večer milé dámy...
Víkend se nám opravdu vydařil...co říkáte?
I když jsem byla tento víkend nějak extrémně lenivá,
přece jen jsem něco málo udělala.
Na ratanová křesílka,
která míváme v létě u bazénu, 
jsem ušila polštářky v modré Rosali
a ozdobila je háčkovanou aplikací.



Látku jsem měla doma již dlouho,
tak teď na ni alespoň došla řada
a hodila se na ušití dvou polštářků.







Samozřejmě i malé občerstvení se dnes hodilo...
lehoučký pomerančový džus se snítkou máty.






Od Terinky jsem k narozeninám dostala krásnou zahradní lahev na svíčku
...je to moje zlatíčko...
ví přesně,
 co se mamince líbí ☺



No... a měděnou konvičku jsem si koupila sama,
protože člověk si přeci musí čas od času udělat radost
ne ... ? ☺



Milé dámy,
já se dnes s Vámi loučím
Přeji Vám prima pracovní týden...
má být horký
☼☼☼
tak ať ho přežijeme v klidu !





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

16 komentářů:

  1. MARTINKO!!!
    Polštářek...nebo vlastně polštářky jsou moc prima a okolí bazénu ti krásně zútulní.
    Konvička se mi moc líbí a souhlasím s tím,že člověk má občas sám sobě dělat radost...však si to zasloužíme.
    No a lampičku jsem několikrát obhlížela taky...takže závidííím!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani...
      děkuji ti za milé zastavení a přeji hezký slunný týden ☼
      Pa pa Martina

      Vymazat
  2. Polštářek přímo láká k lenošení na zahrádce:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko polštářky se mi moc líbí.Lahev na svíčku i konvička jsou božííí!Krásný klidný týden.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško...
      moc děkuji, jsi milá
      Měj se prima, pa Martina

      Vymazat
  4. Marti,krásné posezení k odpočinku....

    OdpovědětVymazat
  5. Polštářky se moc povedly. Láhev na svíčku mě moc zaujala, ještě jsem takovou neviděla.
    Máš pravdu, jednou za čas si máme udělat radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko...
      lahev je fakt pěkná, já tyhle blbiny fakt můžu ☺
      Měj se prima, pa Martina

      Vymazat
  6. Martinko, na polštářcích se musí krásně odpočívat, nádhera! Konečně máme červen, teď jsem přišla ze zahrady a už jsem si i namočila nohy v bazénu :o)
    Terinku chválím za dárek, hned jsem si té lahve všimla, máme to holčičky zlaté, viď.
    Krásný večer celé rodině, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko,
    ten polštářek z modré Rosali je nádherný, na něm se ti bude u bazénu krásně odpočívat a lenošit ..... ta lahev na svíčku je parádní, Terinka má dobrý vkus a moc dobře ví, čím ti udělat radost ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, krásné ... umíš si udělat skvělou pohodu.
    Hezký nový týden, už letní ... Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Martinka ten vankúšik je úžasný. Nádherná modrá, hm naladila ma na more, zatiaľ čo teraz musím sedieť v horúčave v práci. Nevadí...
    Prajem Ti krásny od nás slnkom zaliaty a horúci deň.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné tvořeníčko, jsi moc velká šikula. Musím si tě uložit do oblíbených. Anna

    OdpovědětVymazat
  11. Konvička je nádherná a ta háčkovaná aplikace je krásná, moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...