sobota 8. června 2013

Mořský vánek v koupelně


Ahojky děvčátka v dnešním dni !

Všude kolem sebe vidím "mořské a námořnické dekorace"
a moc se mi líbí.
A tak i já jsem se nechala inspirovat
a na léto si připravila pár dekorací do koupelny
 ve stylu

--- M A R I N E --- 
  



Dokoupím ještě modrou předložku před vanu
...pár modrých ručníků
a "mořský vánek v koupelně"
může vesele vát☺












Dnes jsem s těmi fotkami nějak rozšoupla...
Vy mi to ale určitě odpustíte ☺
Já vždycky nevím, které fotky mám vybrat ☺☺☺




Přeji Vám hezkou sobotu...
u nás je krásně...
teploučko a sluníčko,
tak snad i jinde máte hezky 
v podvečer  máme takovou mini rodinnou oslavičku,
tak budeme grilovat.
Snad nám to nenaruší nějaký deštík...




Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

6 komentářů:

  1. Moc krásná soupravička, úplně se vidím někde u moře. Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko...zdravím ♥
      děkuji za pochvalu.
      Také bych hned jela k moři, tam je mi vždycky fajn.
      Pa pa Martina

      Vymazat
  2. Martinko, nádhera ... překrásná soupravička i doplňky ... úplně vidím to šplouchání vln ve vaně ... přeju ti krásný víkend a příjemné setkání s rodinou, i my se za chvilinku, jen co dopeču buchtu, chystáme ke známým na "smažení vaječiny" ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Markinko...♥
      děkuji ti velmi pěkně za milá slova.
      Měj se krásně a někdy zase ahoj !!!
      Martina

      Vymazat
  3. Moc krásná soupravička. Krásně to ladí i s doplňky. Užijte si grilování a přeji příjemnou neděli. Alena

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...