neděle 9. června 2013

Odpočinková neděle a ...


... luční kvítí

Posílám sluníčkový pozdrav všem svým čtenářkám 
...ahoj děvčata !!!

Po včerejším malém rodinném posezení
a
 po dnešním ranním odjezdu naší Terinky
 na cyklistický kurz,
mám neděli jen pro sebe.
Jako obvykle jsem vyběhla do polí za domem
a natrhala pořádnou kytici lučního kvítí.
Jen tak ... pro potěchu oka a srdce.


Navíc mou oblíbenou kombinací je
fialová a žlutá,
což se mi v kytici podařilo 
parádně zkombinovat.


Moc ráda mám také staré bandasky
...a tak mi jedna z nich posloužila
jako váza na luční květy





Přeji Vám všem parádní start
 do nového pracovního týdne.
Snad bude
☼ sluníčkový ☼






Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

13 komentářů:

  1. Milá moje Martinko.Tvůj příspěvek mě velice potěšil...miluji luční kvítí a u nás vždy kvete až do září.Tak se vždy také těším z kytice a vždy má jinou barvu.Tvoje fotky jsou nádherné ..radost pohledět.Martinko,přeji ti pěkný den.
    Páá...Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá moje Martinko.Tvůj příspěvek mě velice potěšil...miluji luční kvítí a u nás vždy kvete až do září.Tak se vždy také těším z kytice a vždy má jinou barvu.Tvoje fotky jsou nádherné ..radost pohledět.Martinko,přeji ti pěkný den.
    Páá...Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko moc pěkné fotky.U nás právě ted leje,bouří.Tvé obrázky pohladily.Krásný nový týden.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je úžasné zákoutí, živé i pletené kytičky.

    Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hrachory , divoký kmín - jaká krása!!! moc pěkné zátiší ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, tvoje fotky jen hladí... Kouzelný je i tvůj marina styl v koupelně!
    Moc ti děkuji za slova útěchy, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, nádherná kytice i fotky ... u nás celý víkend nádherně svítilo sluníčko ... doufám, že tu ještě chvilku zůstane .... krásný začátek nového týdne i tobě !!!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná kytice Martinko-luční kvítí je překrásné!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Piękny bukiet ! też bardzo lubię polne kwiaty choć już ich bardzo mało.A fiolet i żółty to wspaniałe barwy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Szanowny Brydzio,
      pozdrowienia dla Ciebie i dziękujemy za wspaniałą wizytę. Miłego dnia, pa Martina ♥

      Vymazat
  10. Marti uprimne zavidim luku za domom. Moct si len tak vybehnut musi byt parada. Krasna kytica. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. MArtinko, moc krásně u tebe dnes bylo ,tak milo .
    Hezké dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Miluji luční kytičky. A ta háčkovaná kytička je kouzelná.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...