pondělí 24. června 2013

Do prádelníku ...


jsem si uháčkovala pytlíčky na čerstvou
voňavou levanduli.
Moc Vás dnes zdravím a posílám vůni levandule i k vám domů.

Dnes jsem dělala,
jak se říká,
"ordnung ve skříni"
Bylo potřeba udělat trošku vítr ve věcech.
Vznikne tak i prostor pro případné nové hadříky ☺




No...a navíc, pytlíčky plné levandule
všechno prádlo krásně provoní.
Miluji vůni levandule





Levandulových keřů mám na zahrádce docela dost,
některé jsou už i docela pěkně rozrostlé,
ale vždyť víte,
levandule není nikdy dost,
a tak každoročně nějaký ten keřík přikoupím.










 Moje milé...
přeji Vám krásný levandulový večer
i celý nový týden.





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

15 komentářů:

  1. Krásné pytlíčky na levanduli sis přichystala - velká sklizeň tě nezaskočí :-)) moc krásné fotečky♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Marti ani nedýchám to je krása :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, ty jsou krásné! Moc hezký nápad, takhle ty větvičky vyšít! A jak je máš už nakvetlé! Já mám několik druhů a zatím kvete jen jedna :o)
    Měj krásný, levandulový večer!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, moc pěkné pytlíčky jsi udělala. Mě na balkoně levandule už kvete .. je jí málo,ale mám velikou radost ..

    .. pěkný večer Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  5. Na zber si pripravená a šatník bude nádherne rozvoniavať. Presne ako píšeš, levandule nie je nikdy dosť, tento rok som kúpila aj ja zopár nových a zrejme aj budúci rok neodolám :)) Veď tak nádherne vonia.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti,levandulové opojení....nádhera
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásné pytlíčky. Také mám podobné rozháčkované :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké a motivační. Toužím po levandulovém poli, loni jsem začala svůj sen realitovat (na naší malé zahradě:-)) a tak něco na tu úrodu se bude hodit. Ale já spíš ušít...

    OdpovědětVymazat
  9. Marti....NADHERA...tie musia uzasne vonat cerstvou levandulou :)

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko,
    krásná voňavá dekorace a ty fotky !

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, nádhernééé ... že bych si u tebe vzala mustr :)
    Hezké dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko krásné pytlíky.Děkuji za inspiraci.Hezké letní dny přeji.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  13. Jůůů, ty jsou boží .... Martinko, voní to až sem .... Marki

    OdpovědětVymazat
  14. To je krása, Marti.... pytlíčky se Ti moc povedly, nějaké podobné si chci taky udělat... krásný voňavý večer, L.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...