sobota 22. června 2013

Jahodové pokušení ...


...přeji Vám prima sobotu milé čtenářky...
Určitě jako mnohé z Vás, tak i já dělám 
jahodovou marmeládu.
Je to klasika mezi marmeládami,
která nikdy nezklame.
Dostala jsem jahody od mamky i od druhé babičky, 
tak jsem se pustila do jejich zpracování.
Nějaké jsme samozřejmě snědli hned, 
nějaké jsme dali do mrazáku...to aby bylo co dávat do šampíčka,
které můj muž miluje ☺
no a dost zbylo právě na marmeládu i na knedlíky.


...Jordgubbe...


...Jordbær...

Víte...na co se těším ?
No na to, že už za "6" ... slovem "šest" dní
mám dlouhou zaslouženou dovolenou !!!!
Jupíííííí ☺

...Mansikka...


...Strawberry...


...Fraise...


...Truskawka...


...Erdbeere...

Přeji Vám, abyste si užili krásný víkend,
po těch parnech si ho všechny zasloužíme
a
těším se na Vás zase někdy příště.





Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

9 komentářů:

  1. Krásně jsi Martinko zavařila a nazdobila :-) Jahodovou marmeládu mám nejradši a pak ještě z černého rybízu, ale toho bohužel tolik nemáme, takže mám smolíka :-(
    Krásné letnění, Alča

    OdpovědětVymazat
  2. Moc tě zdravím Martinko....pěkně jsi mě jahodově naladila :o))Já už také počítám dny...letos se těším mnohem více než jindy ( byl to náročný rok ).
    Měj se pohodově,pa,pa ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Marti ta tvoje marmeládka vypadá kouzelně,určitě bude i dobroučká.
    Také se na ni chystám. Hezký zbytek víkendu Anna.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti,krásné jahodové vábení,pohodové dny volna...:-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Uwielbiam truskawki ! a Twoje konfitury wyglądają bardzo smakowicie ! Pięknie przyozdobiłaś słoiki - te naklejki, czapeczki i łyżeczka są fantastyczne!
    Pozdrawiam i życzę Ci miłej niedzieli:) i udanego urlopu.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti krásne fotky. U nás jahodová marmeláda hrá prim. Proste musí byť. O a tú dovolenku Ti naozaj úprimne závidím. Tak si ju uži. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, potěšila si nás krásnými fotkami a ještě si nás poučila - hezký nápad!
    Moc ti přeji to volno, červen je pro pedagoga hooodně náročný!
    Krásnou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marti já marmeládovala včera ale jen z kila víc mě ji nezbylo :o) Ale snad ještě nějaké seženu :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...