středa 30. července 2014

A tak si mlsáme ☺


...to je páni mlsáníčko.

MANGO DEZERT
 vlastní výroby


Ahoj všichni!


Co stále vymýšlet za dobrůtky?
 Dá mi to opravdu někdy práci vymyslet to tak, aby se mlsky stále neopakovaly.
Manžel onehdy donesl z práce mražené kostičky manga
a povídá: "Udělej něco dobrého."
Ale co?
Nezbývalo nic jiného než otevřít svou fantazii, a také lednici, a začít konat.


  V lednici mám vždy kysanou i sladkou smetanu,
řecký i obyčejný bílý jogurt.
Člověk nikdy neví, kdy se mu to bude hodit.
Navíc já nevím jak vy děvčata, ale já mám ráda doma své zásobičky ☺
Několik kilo každého druhu mouky, cukru, soli, rýže apod. mám vždy ve spíži ☺
Jsem taková krtčice ☺


 Na a tak se skleničky začaly plnit nejprve pěnou z řeckého jogurtu a smetany,
na to přišla vrstva rozmixovaného polozmraženého manga (to je fakt mňam...je to jakýsi mango sorbet) ,
na to přišlo pár mražených kostiček manga
a navrch opět bílá pěna.
Tomu všemu korunovaly hoblinky bílé čokolády a hrozínky bílého a červeného rybízu.







A tak jsem obohatila náš jídelníček o další svěží letní dezert.

Přeji Vám všem prima dnešní den!



Objetí všem
Martina


6 komentářů:

  1. Dezert vypadá fantasticky, určitě i tak chutná. Krásné léto.

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, jste tedy kouzelnice! Ano, v zásobách mám to samé co vy, navíc vždy měkký tvaroh, zvláště teď v létě, hodí se k pečení různých dobrůtek s ovocem, teď právě ujíždím na koláči s otružinami, do kulaté formy.
    Váš dezertík je famózní...Zdravím a užívejte si léto nadále plnými doušky. Libu

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, co mi to děláš ??? :-)). Úplně mám chuť si nabrat skrz monitor. A zásoby a já - miluji mít v regálech ve sklepě několik kg od každé mouky, cukry, sůl, oleje, šťávy, různé nakládané zeleniny, ovoce, marmelády, různé rybičky v plechu, rajčata a fazole v plechu, pytlíky těstovin. A když nevím co vařit, vždy se jdu rozhlédnout a ejhle vždy něco vymyslím....A v lednici také nesmí chybět zakysaná smetana, šlehačka, tvarohy - no jsem syslík :-)))))). Zdravím. Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, s těmi zásobami to mám stejné. Co tedy nemám, to jsou ty kostičky manga :o)
    Tvůj dezert vypadá skvěle, vychlazený musí být úžasný!
    Přeji krásný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Marti, tak se zásobami to máme stejné. Podědila jsem to po babičce, ale ta zažila válku. Okoukala jsem od mamky, která to má od své mamky. A naše holky to mají (válka ne válka) ode mě :-) Prostě mít nasysleno je fajn...vaří se a peče pak vážně hladce. Když jsem byla malá občas mě máma vyslala k sousedům pro kmín, ocet...dřív to ještě frčelo...dnes už je to jen o zásobách... a my až budeme na samotě u lesa, nezbude mě nic víc než se spoléhat na vlastní zásoby... Mám to prostě v krvi. Pá a krásný den....Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, tak kdybyste mango rozmixovala s řeckým jogurtem, máte indické lassi. A jste ohromně tvořivá a příjemná bytost, líbí se mi u Vás na blogu. Mirka od Kyjova

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...