sobota 28. června 2014

Prostírám na proužcích



 Ahoj všichni 



Dnes prostírám 
 v proužcích a zároveň na proužcích

Moc Vás všechny zdravím
a přeji krásné prázdniny a dovolenou.



Ráno jsem se probouzela s vydatnou migrénou...no, to mi ty  prázdniny pěkně začínají...
Během hodiny jsem se musela "posilnit" třemi tabletami,
a tak teď jsem jak zmámená. Nedalo se ale nic dělat, nemohla jsem ani otevřít oči.
Na dnešek naplánovaná práce musela jít tedy stranou.
Jen tak odpočívám, dodělala jsem jen malinké proužkované prostírání pod proužkované hrnečky.
Budeme si do nich s Terinkou dělat prázdninové snídaně.





Ještě jednou Vám i vašim dětičkám přeji krásné letní dny
a zároveň doufám, že se na stránkách blogu budeme setkávat častěji.




Mějte se moc prima



Objetí všem

Martina

8 komentářů:

  1. Teda,ty hrnky jsou parádní ""Odkud je máte prosím??
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petruško...hrnky jsou z domácích potřeb Orion.
      Hezký večer, Martina

      Vymazat
  2. Prostíráníčko je moc hezký a hrnky taky - všechno pěkně veselý.Tak si ty snídaně hezky prázdninově užívejte - a vůbec celé léto mějte fajn.
    Zdraví vás Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné prostírky, to se vám bude snídat. Proužky k létu prostě patří, zvláště v těchto barvách. Hezké prázdniny, Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, stačí navštívit Vaše stránky a člověk se hned příjemně letně a prázdninově naladí...moc krásně jste vše sladila, hrnečky s prostíráním, už opravdu jen zasednou s milovaným člověkem ke stolu a vychutnávat doušek po doušku:) přeji spoustu takových chvil, s pozdravem, Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,
    tak to budou určitě super snídaně s Terezkou.
    Moc pěkné hrníčky a super prostírky.

    Pěkné prázdniny přeji .. Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, máš nádherně prostřeno. Z fotek dýchá prázdninová pohoda... :-)
    Přeji krásný zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, prázdniny začínate krásne námornícky. Dúfam, že migréna už prešla a bude len dobre. krásne prázdniny prajem Tebe i Terinke. Andrea

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...