úterý 3. června 2014

Vintage peonies



aneb

 PIVOŇKY
 jako ze starých časů


Posílám krásný voňavý pozdrav drahé.

Dnes se budu chlubit sousedčinou krásou nesmírnou.
Každým rokem je obdivuji, každým rokem si slíbíme, že mi na podzim kousek vyryje, ale ještě jsme se k tomu nedostaly.
A to už bydlíme 13 let téměř vedle sebe.




Každý den, když přijíždím domů, tak přibrzdím a civím z okýnka na tu nádheru.
Řeknu Vám, že jestli mě někdo sleduje, tak si musí říct, co to tam ta ženská každý den hledá, na co tam pořád "čučí" ? ☺

Ony jsou ty květy PŘENÁDHERNÉ.
Uvnitř jsou růžové, kolem takové smetanové a na krajích zase světloulince růžové.






No řekněte...není to nádhera ?





Přeji Vám všem prima červnový večer.
Mějte se hezky !!!




Pivoňkové objetí všem

Martina


7 komentářů:

  1. Martinko, jezdit nebo chodit tudy já, tak to dělám úplně stejně jako ty, budu jen civět. Miluji tyto květiny, svými květy mě naprosto přitahují a tento kultivar je obzvlášť povedený. Měj se moc krásně a děkuji za pokochání. Lea

    OdpovědětVymazat
  2. Vubec se nidivim ze zpomalis a koukas vzdyt je to krasavice .Asi budes muset sousedovi na podzim vic pripominat ze ji nutne potrebujes mit ve sve zahrade.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko,ani se ti nedivím,že se zastavuješ a obdivuješ tu krásu...já bych snad ani domů neodešla :))) ...pivoňky jsou moje oblíbené...miluji jejich vůni...
    Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko,
    také bych koukala!!! jsou nádherné.♥
    Já mám zatím jen poupátka, tak je netrpělivě hlídám!! :o))
    měj se krásně- skoro letně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, chápu .....i já jsem po nich toužila ..... a nakonec je mám ..... tak na ně chodím tajně koukat do zahrady ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, nemám slov - nikdy jsem nic takového neviděla. Jsou opravdu mimořádně krásné!
    Kdo by ji nechtěl mít na své zahradě... Tak příští rok budou fotky už od vás!
    Měj krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, veľmi zaujímavá kombinácia farieb na kvetoch. Už nič neodkladaj a na jeseň si určite kúsok odkop a nech Ti táto nádhera kvitne aj v Tvojej záhradke. Ja som minulú jeseň dávala bielu svojej kamarátke a krásne sa ujala a kvitla. Andrea

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...