neděle 29. června 2014

Motýlek LAVENDER


Přeji Vám krásnou voňavou levandulovou neděli.



Včera jsem měla, po dlouhé době, odpočívací a háčkovací den.
Právě v těchto dnech mi krásně rozkvétá fialová a voňavá levandule,
i když letos velmi pozvolna, protože v loňském roce jsem ji všechnu přesazovala do nově zakládaného
 "levanduliště".
Bohužel tři velké rostliny mi zimu nepřestály, což mě moc mrzí.
Na jejich místě jsou již teď samozřejmě rostlinky nové, ale letos ještě malinké.
No nevadí, však ony se také rozrostou.




Motýlek LAVENDER 
vznikl včera odpoledne,
je celý háčkovaný a vyplněný sušenými kvítky levandule.
Krásně voní, jako právě vyprané prádlo !







Přeji Vám báječný voňavý den
i všechny následující prázdninové dny.
Mějte se prima!




Objetí všem

Martina

7 komentářů:

  1. Martinko,
    přeji Tobě a celé rodince pěknou a poklidnou nedělku.
    Motýlek se Ti moc povedl, levandulki Ti úplně závidím,
    já jsem ji letos zapoměla koupit a zasadit do květináče na balkon.
    Snad jednou bude baráček a tam si ji určitě zasadím.
    Tak ať se té tvé daří.

    háčku zdááár .. Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Martino
    Tak ten je moc hezký, a dovedu si představit jak krásně voní.Také uvažuji o tom,že levanduli dám dohromady.Mám více druhů, a tak by to mohlo být docela zajímavé.Hezkou neděli Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ten je miloučký! Jak mu sluší krajková mašlička:) a vložen mezi prádlo....to musí být moc příjemné nošení takto voňavých svršků, opravdu! Hezký den, Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, dnes jsem právě otrhala levanduli, nádherná to bylinka, miluji ji a vůně, kterou nasávám, mi projede i žaludkem. To jste všem milovnicím levandule opravdu "kápla do noty".
    Pojala jste to nádherně, motýlek "levandulka" je moc povedený. Přeji krásné levandulkové prázdniny se spoustou sluníčka. Libu

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, to je ale kouzelný motýlek! moc se ti povedl. Líbí se mi taky tvé proužkované letní prostírání, to se vám bude hezky snídat holky :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Martinka je, ten motylek je super zdravim tebe Karin

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...