středa 18. června 2014

Na začátek prázdnin...



jsem si dnes pořídila tři zbrusu nové knihy.

Krásný večer milé blogerky.

Dnes má můj manžel svátek, a tak jsem musela skočit do toho našeho nákupního centra a něco pěkného mu koupit (a koupila jsem mu super sportovní mikču na chladnější letní večery)
Při té příležitosti jsem zaběhla do knihkupectví, abych si koupila nějakou knížku na začátek prázdnin.
Dělám to tak každý rok.
Navíc, dnes jsem dočetla úžasnou knížku...nevím, jestli ji znáte, ale já jsem ji tedy doslova "zhltla" jedním dechem,
 jmenuje se
 ŽÍTKOVSKÉ BOHYNĚ 
Opravdu velmi velmi zajímavé čtení.
Její autorkou je poměrně mladá spisovatelka Kateřina Tučková.
Napsala také knížku

VYHNÁNÍ GERTY SCHNIRCH

( jak stojí na obálce: román o jednom osudu zlomeném dějinami, o vině Čechů a Němců, o tom, zda je možno odpustit a porozumět...)

Moc se těším až ji otevřu, protože mě toto téma zajímá i z profesionálního hlediska a leccos o něm také vím z vyprávění manželovy babičky a dědy, kteří oba pocházeli ze Sudet a němčinu ovládali jako svůj druhý jazyk, nehledě na to, že měli spoustu kamarádů a spolužáků z německých rodin.



No a dalšími dvěma oddychovkami jsou knížky od Petera Mayleho
Rok v Provence
Francouzské hodokvasy
( tu jsem sice už četla, ale zkrátka jsem zatoužila mít tu knížku doma a vlastní )


 Jak jinak fotit knížky vonící Francií než v levaduli...že?


Moje milé
já se s Vámi dnes loučím a přeji vám krásný levandulový večer.


Objetí všem

Martina


11 komentářů:

  1. Martinko, Francouzské hodokvasy jsem si kupovala asi před měsícem a teď je mám odložené, že si je budu číst při své cestě do Francie kam frčím v pátek :-) Už se strašně těším :-)
    Užij si konec školního roku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali,
      tak to se máš na co těšit, je to opravdu skvělá knížka. Četla jsem ji už dvakrát, ale měla jsem ji půjčenou z knihovny. A protože se mi tak moc líbila, tak ji prostě musím mít doma.
      Pa a hezky si cestu užij, Martina

      Vymazat
  2. To bude krásné prázdninové čtení :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Martinka, podla toho ako s Alenkou pisete budem musiet do toho knihkupectva zajst tiez :) Uplne som zabudla aky je to relax s knizkou. V dnesnej dobe internetu a zhonu som uz aj zabudla ako je fajn pred spanim precitat par stran a tesit sa na dalsiu volnu chvilu kedy clovek moze v citani pokracovat... Krasny vecer a zajtrajsi stvrtok :) Mira...

    OdpovědětVymazat
  4. Doufam ze bude dost casu na cteni nekde pekne ve stinu.Take jsem si ted koupila tri knihy od Peter Mayle a jedna z nich je Rok v Provenci ale moje jsou v Anglictine a obal vypada jinak.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, děkuji za tip na vánoční dárek. Neteř se zajímá o problematiku Sudet a druhé světové války vůbec. Myslím, že knížka od Katky Tučkové bude to pravé pro ní. Já bych si vybrala ty knížky od Petera Mayleho. Asi se budu muset zastavit v knihkupectví, i když to mám zakázané :-). Nikdy neodejdu s jednou knížkou.
    Pěkné letní počteníčko. Renáta

    OdpovědětVymazat
  6. Martinka, 40 dní dovolenky, dobrá kniha a určite aj háčik v ruke.....och ako ti závidím.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, děkuji za knižní typy. Kde jsou ty časy, kdy jsem věděla, co ve čtvrtek vychází a co stojí za to si koupit...Dnes se to snad pojmout ani nedá. Vybrala si náročné, ale velmi zajímavé téma, stále s poměrně velkým množství neznámých...
    Mayle, to je klasika, kterou chce mít nakonec doma každý. Dá se otevřít kdykoli a kdekoli...
    Měj hezký pátek, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, úplně mne minulo, že Rok v Provence opět vyšel (marně jsem ji 2 roky sháněla), takže jsem včera utíkala do knihkupectví a už ji mám doma. Když ono vychází tolik krásných knížek a já už si sama sobě zakazuji kupovat nové, knihovna praská ve švech. Vzhledem k tomu, že mám báječnou kamarádku, která je naprostý knihomol, půjčujeme si stohy knih navzájem :-)... Není nad relax s knihou v ruce - to prostě miluji.

    OdpovědětVymazat
  9. Žítkovské bohyně jsem přečetla na jeden "zátah" -nádherné čtení. Knihu Vyhnání G.S. už mám také připravenou na prázdniny.....a strašně se na ně i na ni těším:-)) Přeji poklidný poslední školní týden:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý výběr! Žítkovské bohyně i Vyhnání Gerty Schnirch mám také doma, nejen proto, že Žítková je od nás co by kamenem dohodil... :-) Gertu mám rozečtenou a je parádní! A moc doporučuji udělat si výlet do Zlína do městského divadla, kde mají Žítkovské bohyně od Tučkové teď v repertoáru, je to dechberoucí zážitek!!

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...