neděle 19. ledna 2014

Háčkované ...


T U L I P Á N Y

zdobí ode dneška náš domov.

Krásný dobrý den milé čtenářky!




Tak nevím...co to je letos za počasí.
Na internetu jsem si přečetla, že nás čeká malá doba ledová,
která prý už údajně byla někdy v 17. století.
No ale u nás bych to letos na dobu ledovou vůbec neodhadovala.
Jen se modlím, aby mrazy nepřišly v březnu, nedej Bože v dubnu.
To mě fakt děsí, to už jsem totiž nastartovaná na jaro.









A protože jsem v loňském roce obdivovala u Alči na blogu háčkované tulipány,
a moc se mi líbily,
tak jsem si jich několik uháčkovala.















Děvčátka ... mějte krásnou neděli !
Přeji Vám také pohodový pracovní týden.
Já ho budu mít perný, máme totiž dva dny zápis do 1. třídy, ve středu pak pedagogickou radu a do toho všeho mám totálně zablokovaná záda, tak uvidím, jak to zvládnu. Možná budu muset jít na injekci, protože sotva lezu ☺





Objetí Všem
Martina 


23 komentářů:

  1. Martinko, ty už se těšíš na jaro, viď :-)? Tulipány jsou parádní, krásné jemné pastelové barvičky a krásně naaranžované, prostě se povedly :-) Pěknou neděli a v týdne vše zvládni!! Alča

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, tulipány jsou moc hezké, je to velmi pěkná dekorace. Mohu se zeptat jak jsou připevněné ke špejli?
    Děkuji a přeji hezký zbytek víkendu
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko...děkuji za komentář.
      Ke špejli jsou připevněné tak, že jsem pouze špejli provlékla je jednotlivé nitky. Kdybyste to chtěla jako prostorovou dekoraci, musela byste uháčkovat tulipánky dva a ty potom sháčkovat k sobě a špejli byste dala mezi ně.
      Mějte se hezky, Martina

      Vymazat
  3. Martinko...tulipánky máš krásné v jemných barvičkách.Také mě letošní zima láká k háčkování jarních dekorací,mám rozdělaný polštářek ve sladkých, jemných barvičkách...
    Marti,přeji ti ať náročný týden zvládneš a záda přestanout bolet.
    Pa,pa ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko,vždy mě běhá mráz po zádech,když slyším tvoji doprovodnou hudbu,je to tak krásné,dojemné,dokonce mě to jednou rozbrečelo.....tvoje tulipánky jsou krásný,máš to moc pěkně nafoceno,jsi šikulka,jaro už ťuká na dveře.....

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, tulipánky máš moc krásné, jemné barvičky, půvabně vyfocené.
    Přeji nejen hezký večer, ale hlavně bez problémů zvládnutelný budoucí týden a záda bez bolesti a plně funkční...
    Drž se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko u teba už kvitnú tulipány, aj keď len tie háčkované. Veru vonku to vyzerá skôr na blížiacu sa jar, ako na tuhú zimu. Brala by som aspoň trochu mrázu, nech vyštípe líca a zem. Toto počasie je tak trochu zbláznené a dúfam, že naozajstná zima neudrie v marci, nedajbože v apríli. Ja sa už teším na záhradku.
    Krásne dni, nech sa ti záda umúdria a nebolia. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  7. Tady je tolik krásných věciček, že si to tu musím někdy v klidu "prošmejdit"...už aby byl víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné tulipánky. :-) Přeji hodně sil! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko, tulipánky jsou nádherné !!!! Moc se ti povedly ..... držím palečky, ať to všechno zvládneš a záda brzy povolí ...i nás čeká zápis ....s našim "benjamínkem" ....už se nemůže dočkat ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko,jako vždy veliká krása. Chtěla jsem poprosit,jestli by nebyl návodík ? Přeji jen krásné dny bez bolavých zad.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, napiš mi e-mailovou adresu a já ti tam návod pošlu. Pa pa Martina

      Vymazat
  11. Martinka, tulipany su krasnou jarnou dekoraciou. Skoda, ze sa opat vratila zima, ale aspon si priroda konecne oddychne :) Krasny stvrtok Mira...

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím tulipány jsou nádherné a ty barvy ... byl by prosím návod ? email s.hyblova@post.cz předem moc děkuji, přeji pěkný mrazivý víkend Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, velmi děkuji a návod posílám.
      Pa Martina

      Vymazat
  13. Martinko,
    tak koukám, že to tady u tebe na blogu kvete a venku za okny jsou už mrazy :-o
    Kupodivu tyhle tulipánky se mi tak líbily, že i já skoro neháčkařka jsem 3 zvládla.
    A ty řezané mi tento týden přinesl muž z Lidlu k svátku vydrželi skoro týden :-)
    Ať tě záda nebolí !

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko,
    moc ráda chodím na Váš blog.
    Jste moc šikovná, tulipánky jsou supééér.
    Můžu prosím poprosit návodík.
    Můj emailík Bozi49@seznam.cz

    děkujííí moc Božka

    OdpovědětVymazat
  15. Marti,
    moc pěkné tulipánky.
    Já už chci jaro.

    dobrou noc Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Marti, vůbec nevím jak mi tyhle tulipánky u tebe mohly utéct, ale všechno je tak jak má být. zrovna dneska jsem se ptala vnučky jestli chce na novou čepičku květinku a ona mi řekla: babi, umíš uháčkovat tulipán?
    a já ho vidím tady a volám: umím.
    Marti děkuji. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač Majko ☺
      Hlavně, že vnučka bude spokojená.
      Pa Martina

      Vymazat
  17. Moc povedené i nafocené​. Zkoušela jsem to od pasu a mám pouze kolečko. S těmi "růžky" si nevím rady. Můžu poprosit o návod nebo jak dál?
    Děkuji moc Helena lunakk.d@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den paní Heleno, ty dva krajní růžky jsou dělané tak, že si naháčkujete třeba 5 řetízkových ok a postupně do jednotlivých oček háčkujete nejdříve krátký sloupek, pak polodlouhý, pak dlouhý, pak dvakrát nahozený, třikrát nahozený. Prostřední je háčkovaný stejným stylem jen přímo do oček kolečka. Hezké dny, M.

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...