úterý 16. srpna 2016

RELAX den


Příjemné úterý Vám všem!

Dnes nebudeme vařit ani zavařovat, dnes budeme háčkovat.
A použijeme přízi špagetovou a háček číslo 12.

Dnešní obří špagetová dýně váží 765 gramů a po obvodu měří 76 cm.
Je to fakt obřík ☺

Musím říct, že moc dobře se mi dýně tedy neháčkovala. 
Ono háčkovat s tak velkým háčkem a těžkou přízí je docela zápřah na ruce.
Ale zase na oplátku to rychle přibývalo a v podstatě jsem měla za čtyři hoďky hotovo.
Pak už zbývala jen finální úprava.
A víte co?...já se docela na to září těším. 
Dopoledne jsem trošku "přeorganizovávala" obývák do podzimna. A je to hezké. Příjemné, útulné.
Polštáře, plédy, košíky...to mám ráda.
A samozřejmě nesmí chybět svíčky a svícny.
Ke konci týdne bych se ráda podívala do Ikey. Do práce potřebuji nové pořadače, ale hlavně
mají pěkné novinky. Svícen ÄNDLÖS je cenově dostupný a myslím dost povedený.
Hodí se přesně do podzimního interiéru s nádechem dřeva. A to já chci letos na podzim využít co nejvíce. Dřevo, přírodniny, kámen a k tomu sklo a kov. Těším se na letošní podzimní dekorování.


Mějte krásný týden.
Brzy na shledanou.

M.




13 komentářů:

  1. Martinko opravdu parádní obřík. Moc se ti dýně povedla. Dovedu si představit jak to bylo těžké váhou. Zatím podzim domů nepouštím, čeká mne ještě dovča a moříčko.☺ Přeji ti krásné dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Marťo, opravdu moc a moc pěkné! Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Martí, parádní kousek, ale nechám si ještě léto :o)
    Měj hezké dny. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Marti dýně obřík je opravdu parádní kousek!Hezké dny, pa V.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, ta je teda krásná, povedla se Ti a moc se mi líbí barva.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, máš pravdu, na všem si musíme najít něco hezké a nežít jen se slovy kdyby a až. Já doufám ještě v pár letních dní, ale září mám vlastně taky moc ráda. Ač už roky nejsem ve škole ani ve školství, je pro mne jakýsi začátkem, příslibem něčeho nového...
    Obří dýně se ti moc povedla, stejně jako všechny fotky.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko,až se podzim zeptá tak ty budeš připravena! Je zvláštní a krásná....jsi umělkyně...Dája

    OdpovědětVymazat
  8. Děvčátka...všem velmi děkuji za komentáře. Jste skvělé.
    Mějte se fajn, M.♥

    OdpovědětVymazat
  9. Marti,vskutku krásná dýně Ti pod rukami vyrostla:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Je to asi ta nejdokonalejsi "uemla" dyne, jakou jsem kdy videla:-). M.

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, nádhera !!!!! Ta dýně je parádní !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...