sobota 24. února 2018

Sluníčko za oknem úspěšně klame


...skoro jako by se už svými paprsky hlásilo jaro.
Ale kdepak, je zima, až praští. Alespoň u nás je mrazivo a větrno.
Velikonoce 🐣 však klepou na dveře, a tak příprava drobných velikonočních dekorací je nasnadě.

Sněženky mi za domem vykvetly na několika místech. Myslím, že kromě mě o nich nikdo neví. Mít jich pár v malé vázičce patří k posledním únorovým dnům.
Letos mě okouzlila nádherná skleněná vajíčka s peříčky. Konec konců...peříčka u mě frčí už několik sezón ☺

 Přeji Vám všem fajn víkend.

M.

10 komentářů:

  1. Tak u nás je stejně- slunečno, mrazivo a větrno a končí nám jarní prázdniny.
    Máš krásné velikonoční dekorace.
    Hezké dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak já se můžu ještě na prázdninky těšit. My je máme až od 5. března ☺
      Pa pa M.

      Vymazat
  2. Tak o Velikonocích mne ještě nenapadlo přemýšlet, byť už jsem dneska při nákupu viděla čokoládové zajíce :-).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já o nich také intenzivně nepřemýšlím, ale byla jsem ve velkém městě u lékaře, a tak jsem tam zaběhla do jednoho centra a tato skleněná vajíčka se mi moc líbila, tak jsem si dvě koupila. Čokoládové zajíce také ještě nemám nakoupené ☺
      Pa M.

      Vymazat
  3. Úžasné fotografie Marti a peříčková vajíčka jsou romantická:-). Na Velikonoce ještě nemyslím, zatím se snažím přežít ty mrazy.
    Klidnou neděli ti přeji.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně. A ano, ty mrazy nám dávají zabrat. Mám strach, že bude teď dlouho zima. Pa M.

      Vymazat
  4. Martinko, jsi vzorně připravená! Vajíčka jsou překrásná!
    Měj hezký zbytek neděle, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, jen tak pozvolna se připravuji. Ale vajíčka se mi moc líbila, tak jsem je vzala ☺☺☺ pa pa M.

      Vymazat
  5. Marti, vajíčka vypadají opravdu elegantně :) Moc krásné :)
    Krásné dny Barča

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...