sobota 21. října 2017

Máslové loupáčky podle Florentýny


  • Ahoj všichni.
  • Protože včerejší brusinkový chlebíček je téměř snědený a protože na loupáčky podle Florentýny jsem se chystala již dlouho, tak dnes jsou tady. Recept vypisovat nebudu, mrkněte k Florentýně na blog, má ho tam skvěle popsaný. Jedinou ingrediencí navíc, kterou jsem do těsta přidala, jsou rozinky. Máme je rádi a myslím, že chuti loupáčků jen prospěly ☺

Loupáčky "se pokusíme" ☺ sníst v den upečení, protože to jsou nejlepší, i když já myslím, že i zítra budou skvělé ☺ Mám plán si jeden schovat k snídani. Neděle a sladká snídaně se mají rády.
Mějte příjemný sobotní večer.

M.


13 komentářů:

  1. Martinko, jsou k nakousnutí.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je s nimi trošku piplačka, ale jsou skutečně hedvábné. Pa M.

      Vymazat
  2. Martino,vypadají báječně,receptík by nebyl?Zdraví Věra z Litoměřicka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, rozklikněte si odkaz: jsou to slova v mém textu "Florentýně na blog". Pa M.

      Vymazat
    2. Díky za pomoc,recept jsem našla,určitě vyzkouším.Věra z Litoměřicka

      Vymazat
  3. Tady je to jeden lepsi recept nez druhy:-). A hezky nafoceny:-). Tak snad dnes loupak chutnal. Hezkou nedeli. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ty to vždycky tak krásně nafotíš, že dostanu hlad:)

    OdpovědětVymazat
  5. To budu muset vyzkoušet, takováhle snídaně musí být úžasná. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, jeden recept lepší ako druhý. Lúpačky zbožňujeme, takže určite vyskúšam. Pekný deň v škole. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, co mi to děláš... Tak neskutečně jedlé fotky... Ach, takhle nezhubnu!!!
    Moc děkuji a zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Bylo to jako filmový trik, když mi doktor Edede přivedl mého manžela do 24 hodin, vyzkoušel jsem mnoho způsobů, jak dostat mého muže zpět, ale vždy se setkávám se špatnými lidmi, dokud jsem nemyslel doktora Ededeho radu každému, kdo má stejný problém kontaktujte ho na Ededetemple@gmail.com nebo Whatsapp +233235887825 Slibuji, že vás nikdy neodradíme.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...