čtvrtek 29. ledna 2015

Moje lásky


Terinka
Elinka

a i když je dělí téměř dvacet let
a i když naše Teri vypadá, jako by Eli byla její díťátko
a i když Teri je moje a Eli mé sestry,
tak  obě holčičky jsou moje velké lásky


Objetí všem
Martina

12 komentářů:

  1. Ahojky...tak to jsou krásné fotky...hned jsem si je uložila ... pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Babuľky sú podarené obidve. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko...jsou to zlatíčka ♥
      Pa Martina

      Vymazat
  3. Nádherný příspěvek Martinko!
    Tvé Lásky jsou krásné holky, Elinka roste a Terka změnila barvu vlasů a moc jí to sluší!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helinko...zdravím tě a moc děkuji.
      Měj hezký víkend, Martina

      Vymazat
  4. Martinko mate hezkou dceru a malička je taky šikulka.
    Zdravi Vas Atka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko...děkuji pěkně, jste zlatá.
      Martina

      Vymazat
  5. Krásné slečny,parádní fotky,hezký zasněžený víkend.Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduško...děkuji i za mé kočky.
      Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...