středa 11. října 2017

VÝKYVY a NEMLUVENÍ



Tyhle podzimní výkyvy teplot mi vůbec nedělají dobře. Jedno ráno skoro mrzne, za pár dnů je zase 20°C.
A co z toho ?...hlasivky vyřazené z provozu a nucený "klid zbraní." Jako pedagog hlas opravdu nutně potřebuji, to jistě chápete, a protože jsem tento stav naprostého NEMLUVENÍ ještě nezažila, tak jsem docela překvapená, jak obtížně se s tím pracuje. Musím říct, že jsem z toho dost unavená, navíc to tedy v tom krku docela bolí. Ale poctivě kloktám i piju Vincentku, cucám panthenol a celkově tak trochu víc odpočívám. Pokud byste pro mě měli ještě nějakou radu, tak mi prosím napište. Já s tím totiž žádné zkušenosti nemám a tohle je pro mě úplně nový stav. 
Přes to všechno jsem dnes vyfotila pár podzimních snímků, protože podzim má své krásy a já je mám ráda. Všechny ty barvy dýní a listů, fialového ovoce a spadaných žaludů a teplých dek a...a mám ho zkrátka ráda ten PODZIM, akorát si ho teď užívám bez hlasitého obdivování ☺


Smaragdově zelená se mi letos opravdu zamlouvá. 
Deka v této barvě je nádherná, jemná a jako bonus má i zajímavé řasení.

Ještěže se s Vámi můžu rozloučit písemně. Tak se mějte fajn...a užívejte si říjnové dny pořádně nahlas ☺

A ještě...VELIKÉ DÍKY za narozeninová přání Terezce a pochvaly jejího dortu.

M.


15 komentářů:

  1. Martinko,lék na tvé hlasivky,který by zabiral okamžitě bohužel neznám!Ale určitě za pár dní zase budeš moct i zpívat;-)Jak píšeš,chce to klid!Tak přeji co nejrychlejší znovu nalezení hlasu.P.s. Doma mám už také jednoho kuckajiciho malého maroda:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,na hlasivky zabírá Homeovoxx.Je volně dostupný a mně pomáhá na hlasivky spolehlivě.Tak držím palce, ať je brzy dobře,ať ten krásný podzim můžeš pořádně vychutnat.H.

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, brzo se uzdrav. Mě ty výkyvy taky nedělají dobře a navíc v práci se na střídačku zapíná topení a klima, tak to je ještě o to výživnější :-) Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem to před lety zažila také - bez hlasu a je to fakt děsné. A co šalvěj Martinko? Kloktat...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, mě zabral cucavý Panthenol. Nebylo to ze dne na den, ale zlepšení bylo slyšet pořádně :-) Asi to chce odpočinout si. Přeji Ti brzké uzdravení, D.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné podzimní fotky.
    A pokud dokážeš cucat panthenol, tak máš můj obdiv - já takhle o hlas přišla jednou a panthenol jsem vycucal tuším dvakrát. Zvedal se mi po něm žaludek tak, že víckrát jsem to fakt nedala. Přeju rychlé uzdravení a rozmluvení.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, tak to je smola pani učiteľka bez hlasu. To nie je moc dobré. Takže Ti prajem skoré uzdravenie a užívaj si jeseň čo najskôr aj s hlasitými výkrikmi. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Marti ještě taky pomáhá /aspoň mě/ teplé mléko s troškou medu a malinkým kouskem másla, tak hezky to v krku pohladí. ale ne každý to snese-teplé mléko.
    přeji brzké uzdravení. Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Prekrásna kombinácia farieb. Skoré uzdravenie prajem.

    OdpovědětVymazat
  10. Kompozice barev na Tvých fotkách je úžasná. Krásně k sobě ladí.
    Na hlasivky je dobrý Homeovox, ale mám zkušenost, že se musí začít užívat hned na počátku chrapotu. Když už se to rozjede, moc nezabírá...Jinak já nedám dopustit na Dubové kapky. Na veškeré infekce v krku a ústní dutině jsou výborné.
    Přeji brzké uzdravení
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné podzimní fotky. Dýně a parůžky mám doma také.
    A co vyzkoušet cibulový zábal na noc? Sice ráno trochu zavání :D ale pomáhá. Přeji brzké uzdravení. K.

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko, podzim máš nafocený překrásně! A ty hlasivky - několikrát jsem to zažila, není to nic moc, řešila jsem to stejně jako ty.
    Tak ať si brzo fit a je ti do zpěvu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, doufám, že vám je už líp. dneska jsem zase hledala návod na háčkovanou dýni a s úspěchem jí našla u vás a zjistila, že se mi u vás na blogu moc líbí. přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  14. Martinko, vincentka - to je to spolehlivé, určitě med v jakékoli podobě. Zkuste vincentku i inhalovat. Před léty jsem měla stejný problém, při potížích mi to v krku jaksi "škrtilo", dokonce se jednou vyklubal zánět hlasivek, když se i přes chrapot namáhaly..Jezdila jsem na obstřiky k lékaři na ORL, vitamin "E", to mi vždy spolehlivě pomohlo. Dokonce se mi udělaly uzlíky na hlasivkách a hrozila operace - naštěstí mi je na klinice, kde jsem byla hospitalizována, včas rozpustili. V kanceláři, kde jsem pracovala, to bez hlasu také nešlo. Opatrujte se. Fotečky opět - jak jinak u vás, nádherné. Zdravím srdečně, Libuš

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...