středa 16. prosince 2015

V 16. adventním dni


Hezký a příjemný den Vám Všem!

Letos mi předvánoční atmosféra připadá nějaká smutně podivná.
Počasí k ní vůbec nenahrává, běhám trošku víc po doktorech než jsem zvyklá a tak nějak nejsem schopná se správně naladit.
Nevím úplně přesně čím to letos je, ale zkrátka je to tak.
Doufám, že se to pravé vánoční rozpoložení dostaví  během příštího týdne, kdy už máme víceméně volno.
Přesto doma mám vždy nazdobeno s předstihem, protože to bych nikdy neošidila. 
Na štědrovečerním stole mám ráda vazbu z živých květin...to už víte, a nebude tomu jinak ani letos. Vazbu bude doplňovat stříbrná mísa s větvičkami olše, které mají pěkné malinké šištice.
No a samozřejmě spousta spousta svíček, které nemohou chybět.


Stříbrnou mísu jsem aranžovala už během víkendu. Obsahuje samé suché suroviny, takže není problém si ji předpřipravit.
Květinovou ikebanu udělám příští úterý nebo středu, aby byla čerstvá na vánoční stůl.



Užijte si zbytek šestnáctého adventního dne v poklidu.
Mějte se fajn.

M.



8 komentářů:

  1. No ja neviem čím to je, ale presne tento pocit má viacero ľudí. Ale verím, že to všetko ešte len príde. Dekorácia v striebre je nádherná. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Atmosféra nic moc, ale ozdobeno máš moc pěkně Martinko, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. presne tak, aj u nás v práci máme akýsi zlý pocit, že vianoce? žiadna atmosféra, verím že to začne až na budúci týždeň. Pekný večer Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, nic si z toho nedělej - i já mám stejné pocity i s těmi doktory... Krásné zdobení, máme stejné stříbrné kuličky, úplně mne letos okouzlily... Hezké dny do Vánoc přeje Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Aha, chtěla jsem napsat to, co Maruška... No, snad se všechno spraví a my najdeme to správné vánoční kouzlo. Martinko, ta mísa je nádherná!
    Posílám pozdravy a přání pevného zdraví! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Moc povedená dekorace Marti. Dnes se probírám všemi tvými příspěvky z prosince, protože jsem nějak nestíhala a nebylo moc času na blog, tak se kochám :-) Zdravím, Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Milá děvčátka, děkuji všem za krásné řádky a přeji vám z celého ♥ hezkou čtvrtou adventní neděli.
    Martina

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...