středa 2. prosince 2015

A proč ne...?


... proč by naše dospělá dcera nemohla mít svůj nový adventní kalendář.


Celé roky měla takový ten dětský skřítkovský kalendář zavěšený na zábradlí.
 Letos ho chtěla zase, což jsem už zavrhla ☺
(a nostalgicky ho nechala uložený v krabici, připravený pro pozdější generace)
 a vytvořila jsem pro ni přeci jen něco víc "dospěláckého."
Zatímco byla Teri v Praze ve škole, tak maminka po večerech tvořila ☺ 
(Musím se tentokrát zcela neskromně pochválit...protože na mě je to teda mega výtvarný počin, myslím to kreslení...
 ☺☺☺)
Tvořila jsem jednoduše, pytlíčkovsky ... ve většině pytlíčků je malinká sladkost, 
v několika málo nějaká ta korunka, v jednom třeba kupón do Rossmannu, propiska, anebo od taťky stravenka, aby bylo v "Práglu" na obídek.
Je to takový moderní advenťák pro mladou slečnu.




Mějte krásný střed prvního adventního týdne.
Opatrujte se.

M.



11 komentářů:

  1. Tak ten je moc krásný! Ten by se líbil i mně i s tím obsahem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je výborný nápad! a ten nákupní košík, to mě pohladilo, moc krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle kalendář je úžasný.-)Moc hezké dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Vyloudila jsi mi úsměv na tváři Martinko. Moji kluci skončili s adventními kalendáři v pubertě, nic takové nechtěli ani za nic, že je to dětinské :o)). I když musím říct, že nadílku od Mikuláše jsem jim chystala docela dlouho, to tolerovali. Terce se zajisté obsah sáčků bude velmi hodit a ocení tvůj tvůrčí počin - holky jsou prostě holky !!.
    Měj krásné další adventní dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Marti a proč ne, dětmi zůstávají napořád. Moc krásně jsi ho vytvořila.
    Krásné adventní dny. Z ❤

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, a prečo nie :) aj mne by sa to páčilo :))

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne ... vytvorené s citom a láskou ... určite sa bude páčiť ...
    Keby tak mne dakto pripravil adventný kalendár ... veru by som sa mu potešila ... a vyskakovala meter do výšky ... :))))))
    Pekný a pokojný avent prajem L.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky dělám i dospělým vysokoškolákům, taky jsme do obsahu přidali penízky i stravenky :) . A tvořím tak, aby šla část vzít s sebou na kolej.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá děvčátka...děkuji Vám všem velmi pěkně za milé komentáře.
    Mějte se fajn, Martina ze ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, ještě já ti ho běžím pochválit! Je opravdu parádní! Je přece jedno, kolik jim je, jsou to pořád naše děti :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Supr nápad, u nás se nikdy adventní kalendáře moc nenosily, a teď mě to mrzí - musela bych si ho vyrábět sama ;-)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...