neděle 6. prosince 2015

Navštívili nás ANDĚLÉ


... sice jen papíroví,
bez čerta a Mikuláše, ale nevadí.
Jejich funkce je totiž úplně jiná.

Z opravdu nádherného dekoračního papíru jsem poskládala tři anděly.
Vznášet se a shlížet na nás budou z bílých březových větví u krbu.


Včerejší sobota se u nás nesla ve znamení pečení cukroví.
Letos jsem to nechtěla vůbec přehánět. Dohodli jsme se, že si spíš uděláme nějaký vánoční "nahý" dort nebo řezy a cukroví bude jen doplňkovým mlsáním pro adventní návštěvy.
 Zadělávala jsem proto jen z jedné, poloviční nebo i jen třetinové dávky, ale přesto toho vzniklo docela dost.
Peču i proto, že dům podle mě i mého manžela musí v adventním čase vonět vanilkou, čokoládou, skořicí a ořechy, zkrátka všemi těmi hřejivými vánočními vůněmi.
Jednou ročně to prostě k té správné atmosféře patří.




Přeji Vám všem příjemnou druhou adventní neděli.
U nás je dnes krásný slunečný den, tak určitě dojde i na odpolední svižnou procházku.

M.


8 komentářů:

  1. ANDÍLCI JSOU KRÁSNÍ,JEMNÁ VÁNOČNÍ DEKORACE.JÁ SI UDĚLALA BÍLÉ PAPÍROVÉ STROMEČKY,KTERÉ DÁM DO VELKÉ SKLENĚNÉ VÁZY.S CUKROVÍM TO VIDÍM STEJNĚ,NA MLSÁNÍ BUDE VÁNOČNÍ DORT ,MEDOVNÍK.PO RODINNÉ DOMLUVĚ BUDEME VÁNOČNÍ STROMEČEK ZDOBIT UŽ ZAČÁTKEM ADVENTU ,JAKO JE TO V ZAHRANIČÍ BĚŽNÉ...MOC SE MI LÍBÍ JAK SI NAPLNO UŽÍVAJÍ S RODINOU ADVENTNÍ ČAS BEZ STRESU Z VÁNOČNÍHO ÚKLIDU ,PEČENÍ CUKROVÍ(PEČOU SE JEN ASI 2 DRUHY).ŚKODA,ŽE NEMŮŽEME ČASTĚJI STRÁVIT VÁNOČNÍ SVÁTKY S RODIČI A RODINOU,KTERÁ ŽIJE V ZAHRANIČÍ.
    MARTINKO,PŘEJI TI PŘÍJEMNOU 2.ADVENTNÍ NEDĚLI.
    PÁ,ZUZKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš Zuzi.
      Všechno v klídku, žádný stres. Máme výhodu, že máme už velké děti.
      A jak se těšíš na vnoučátko?
      Pa M.

      Vymazat
  2. Marti....jednoduché,no prostě krása.....tohle mám moc ráda:-)
    Klidné dny adventní,přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti anjela som robila i ja, ale zďaleka nie je tak luxusný ako tí tvoji. Krásna dekorácia. Prajem Ti krásnu adventnú nedeľu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásní andělé, Martinko!
    S tím cukrovím to chci letos udělat stejně, jako ty. tak uvidíme, jak to dopadne:o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, moc krásné! S cukrovím to také nepřeženu, všichni jsou stejně více na masíčko... Krásné adventní dny přeji Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pekni andilci, i cela dekorace. Hezky vecer. Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Bylo to jako filmový trik, když mi doktor Edede přivedl mého manžela do 24 hodin, vyzkoušel jsem mnoho způsobů, jak dostat mého muže zpět, ale vždy se setkávám se špatnými lidmi, dokud jsem nemyslel doktora Ededeho radu každému, kdo má stejný problém kontaktujte ho na Ededetemple@gmail.com nebo Whatsapp +233235887825 Slibuji, že vás nikdy neodradíme.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...