sobota 10. srpna 2013

Generálka před premiérou...


Krásné sobotní odpoledne milé čtenářky Vám přeji ze
Zchladilo se nám,
což jsme všechny určitě uvítaly s radostí...že mám pravdu?
Nejvyšší čas vzít do ruky háček
a začít něco dělat ☺



Dneska jsem si udělala jakousi generálku
před háčkováním pro naši malou Elinku.
Slíbila jsem sobě i malinké neteřince,
že ji něco slaďoučkého uháčkuji.
No a protože je to děvčátko,
z čehož já mám velikou radost,
(přeci jenom každá ženská posila v naší rodině je dobrá),
tak si zaslouží už brzy nějakou panenku, kočárek a do něj peřinky.
Nejdříve jsem si to tedy vyzkoušela
na mých "mailegáckých" miminkách
 a jejich mini kočárku,
abych alespoň malinko věděla,
jak na to ☺


















Přeji Vám všem prima neděli !!!
Mějte se dobře.



Opatrujte se  ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

6 komentářů:

  1. Marti, to ale bude parady v kocariku. Uz sa tesim. Elinka je rozkosna z rastie ako z vody. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, je to přesně, jak píšeš - slaďounké a precizní a kouzelné a ...prostě krása! Elinka je nádherná holčička.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. MArtinko, krásně zkouším ... A Elinka je kouzelná holčička.
    Hezkou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko,
    tak tomu říkám generálka.
    Je to slaďoučké!!
    Moc zdravím Elinku!!
    Hezkou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti Elinka krásná a kočárek s peřinkama nádhera.Krásnou neděli.Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní generálka, Marti! Holčička je překrásná! Pa, L.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...