neděle 26. března 2017

Jen připomínám


Očišťujte se. 
Myslím tím, abyste pili ozdravné a očišťující čaje.
Tím nejlepším a přitom vlastně nejobyčejnějším je čaj KOPŘIVOVÝ.
My jsme s manželem začali už minulou neděli. Zatím tedy připravuji nálev se sušené kopřivy, ale hned jak se objeví první lístky čerstvé, tak ji za sušenou vyměním.




Je potřeba dodržet zhruba třítýdenní pitný cyklus (alespoň tři čtvrtlitrové šálky denně), poté necháme tělo odpočinout. Očistnou kúru můžeme samozřejmě opakovat.









Já popíjím kopřivový čaj hlavně proto, že podporuje krvetvorbu a čistí močové cesty. Manžel má zase problémy s tvorbou ledvinových kamenů, takže pro mě i pro něj je pití kopřivového čaje velmi vhodné. Popíjet a očišťovat se samozřejmě můžete, i když vás žádné zdravotní problémy netrápí. Pročistit tělo po zimě si může každý i jen tak.
S jarem tak vlijeme do těla novou energii. A když se k tomu přidají sluneční paprsky...co víc si přát.

Přeji Vám krásné nedělní odpoledne a příjemný nový pracovní týden.

Mějte se prima milé dámy a příště na shledanou.
M.

12 komentářů:

  1. Zrovna jsem Martinko otevřela dnes pytlík s nasušenou kopřivou a budu také vařit. Už obhlížím také první čerstvé kopřivové lístečky, ale zatím je asi příliš chladno. U nás máme vždy vše později.
    Tak na zdraví !
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,ja dnes začala s pitím pampeliskoveho čaje podle Kuchařky že Svatojanu. Překvapilo mě,že je chutný i s kořenem. A nejen,že ocistim tělo,ale i zahradu od plevele;-)Kopřivy ještě nerostou ani u nas a nemá je narušené. Tak připojím na zdraví!

    OdpovědětVymazat
  3. Od zítřka začínám s pampeliškou:-)Jinak bylinek mám plnou špajzku a hodně používám.-)Krásný začátek týdne přeji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Věruško, pampeliška i s kořenem je super.
      Pa M.

      Vymazat
  4. Martinko,ještě dnes jednou jsem u tebe na návštěvě;-)Objevila jsem totiž začínající koprivy za plotem,takže už hrníček zdraví vypity:-)A teď abych nebyla až tak moc zdravá, tak decka bílého po večeři z Pálavy:-)Zrovna dnes nám přivezli nové zásoby;-)Měj Krásný celý příští týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ☺☺☺ a to se Iluško neboj...my jsme si včera také dali Rulandičku ☺☺☺ to je také zdravé.
      Pa pa M. ♥

      Vymazat
  5. No, jen jeste nezapominat a byt dusledny:-(, to je u me trochu problem. Jooo, kdyby mi to nekdo serviroval:-). Dobrou. M.

    OdpovědětVymazat
  6. To bych ho měla začít popíjet, ale 3x denně nevím, jestli bych zvládla :-)) Krásný nový týden Martinko, D.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, to je krásné připomenutí pít kopřivu. Čekám na lístky a budu dělat kopřivový "špenát". K pití samozřejmě je kopřiva nejlepší, ale k jídlu - proč ne. A k tomu vínu, jak tady s Ilonkou píšete, pila jsem kopřivové víno. Bylo chuťově zajímavé, ale Pálava to není :-) Měj se krásně s kopřivami, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, i já děkuji za připomenutí. Sušenou nemám, tak jak se objeví, začnu...
    Posílám přání krásného odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ja si tiež budem musieť počkať až na novú žihľavu. Andrea

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...