pondělí 20. března 2017

Je PONDĚLÍ, začíná PRACOVNÍ týden...


takže se otepluje, je hezky a sluníčko nás alespoň trošku šimrá svými paprsky .
No není to pech? Víkend, že by psa nevyhnal a ledva jdeme do práce...krásně.
Prostě zákon schválnosti.
Dnes jsem, takhle pěkně při pondělku ☺, byla obdarována od jedné mé milé kolegyně. Dovezla mi od nich z chalupy nádherné porcelánové prkénko.
Už jich několik mám, ale takové krásné ještě ne. Sbírka se mi pomalu začíná rozrůstat. Jupí jupí jej

Stále také zkouším funkce mého nového foťáku. Jsem rozhodnutá přikoupit ještě ke stávajícímu objektivu tzv. "pevnou padesátku". Po konzultaci s profesionálním fotografem jsem se v tom jen utvrdila, protože i on mi to doporučil a dokonce mi přesně poradil typ, jaký ke svému foťáku koupit.
Těším se, protože fotky pořízené tímto objektivem mají své kouzlo.
 
 
 Tak to je mé dárkové pondělí. Ještě že mám tak vnímavou kolegyňku, která ví, jak mě potěšit. I já ji něčím hezkým potěším. Radost je třeba oplácet radostí 



Mějte všechny příjemný březnový, už opravdu jarní, týden.
M.

15 komentářů:

  1. Porcelánová prkénka se mi najednou také začala líbit a už jsem začala pokukovat :o). Dostala si překrásný dárek Martinko.
    U nás dnes stejně jako o víkendu, jenom už tolik nelilo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné prkénko, to je jak ze zámku. Krásně nafoceno.
    Hezké pondělí.

    OdpovědětVymazat
  3. To prkénko je skvostné! A krásné jsou i fotečky.
    Hezký večer!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pekny kousek, sikovna kolegyňka. Preju tez krasne jaro:-). M. nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Martinka prekrásny darček si dostala. Foťák si užívaj.

    OdpovědětVymazat
  6. Prkénko je moc krásné, romantické. Hezký víkend, Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná doštička... takú som veru ešte nevidela. Prajem príjemný týždeň. Alexandra

    OdpovědětVymazat
  8. Prkénko je vážně nádherné! Víc takových dárků!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky!Prkénko je úžasné!:-)Pohodové dny přeji.-)

    OdpovědětVymazat
  10. AHOJ DĚVČÁTKA, VŠEM VÁM VELMI DĚKUJI ZA KRÁSNÉ KOMENTÁŘE. PŘEJI FAJN DNY, MARTINA

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, naozaj krásny kúsok do zbierky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. wau, tie obrysy úchytu .. u nás by asi dlho neprežilo, z porcelánu .. Ty máš však krásny darček .. 50tku odporúčam aj ja .. avšak f1,4 má krajšiu kresbu ako f1,8 (v poslednej dobe väčšinou fotím na 18-35mm f1,8). kľudne môžeš písať ohľadom tejto témy :) . Roni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Roni, no tak radu bych opravdu s radostí přivítala. Máš také Nikon? A doporučiš mi tedy přesně typ objektivu pro Nikon D5100 ? Kdyžtak můj mail je -m.svikova@centrum.cz.
      Děkuji ti moc, pa M.

      Vymazat
  13. Martinko, je opravdu moc krásné!
    Není nad to, mít kolem sebe ty správné lidi!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Moc hezký dárek. A v pondělí určitě potěšil. Taky nemám pondělky ráda.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...