pondělí 9. ledna 2017

Cerfs d'Orléans



Jelen z Orléans

Terezčin Ježíšek mi ho nadělil pod stromeček. 
Krásná minimalistická dekorace.
Skoro až kubistická.
Kombinovatelná.
Šedá.



Moje dcera je tou nejúžasnější bytostí na světě...
a já tou nejšťastnější, protože můžu být její máma.


Příjemný pracovní týden.

M.



8 komentářů:

  1. Marti je moc a moc hezký, hodil by se mi do mé nové pracovny :o)).
    Měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Jelen je nádherný a tvá slova, co k nim dodat!
    Ať vám tu lásku nikdy nic nepokazí, Martinko! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helinko, moc děkuji. Naše dcera je opravdu výjimečná bytost s dokonalým smyslem pro spravedlnost ( i když to se v současném světě moc nenosí).
      Pa pa M.

      Vymazat
  3. Marti, cítim to rovnako s mojou dcérou. A Terezka má vkus, jeleň je krásny. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, krásný dárek. Jednoduchý a vkusný. Pěkný zbytek týdne, Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Krasna slova o dcerce... Jelen tez uzasny - ten jeho postoj! Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Jelen je nádherný! A taky ty šedé svícny! No a dcery jsou nejlepší, taky jednu mám:)) krásný víkend Marti! :)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...