pondělí 21. listopadu 2016

Návod na papírové koule


Zdravím Vás všechny v předadventním týdnu.
Slíbila jsem nafotit návod na papírové koule, bohužel se mi rozbila čtečka na xD kartu, a tak nemám jak přenést fotky do počítače. Než seženu novou anebo mi ji kamarád spájí, tak vám vložím obrázek z Pinterestu. Je docela dobře srozumitelný. Já sice kuličky dělám maličko jinak, ale i tímto stylem dosáhnete kýženého výsledku.


Mějte se hezky.
Přeji všem příjemné adventní tvoření.

M.

7 komentářů:

  1. Marti,jednoduché věci....to mám ráda:-)
    Můžu se zeptat, jak dlouhé a široké proužky papíru jsi nastříhala?
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na šířku 1 cm a na délku po kratší straně formátu A4. M.

      Vymazat
  2. Martinko, děkuji za návod, nevím, jestli se do nich pustím, plánů mám nějak moc...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za návod... už viem, čo budeme s chorou dcérkou doma vyrábať ♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, děkuji za inspiraci .... Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...