pondělí 7. listopadu 2016

Baletní střevíčky


Jedna z věcí, která vyřeší všechny tvé problémy, je tanec
(James Brown)


Papírové baletky ... 
...moje dnešní odpolední tvoření.
Stačí si vystřihnout šablonky baletek ze čtvrtky a přidat baletní sukýnku z ozdobného papíru.
Vznešená dekorace k zavěšení na větve je na světě natošup ☺.
Můžete tvořit společně s dětmi, zvláště holčičky tuto křehkou krásu jistě ocení a budou ji chtít mít 
v pokojíčku.
 
Balet je tanec zrozený z lidské duše.
(A. S. Puškin)
 
...a nezapomínejte, že tančit můžete kdekoliv, dokonce i jen ve svém srdci.
 
Krásný celý týden všem!

M.

17 komentářů:

  1. Martinko, při pondělí taková krása, taková něha a elegance...
    Budeš vzorně připravené, i ty včerejší ozdoby jsou překrásné!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji ti za tvé zastavení.
      Pa M.

      Vymazat
  2. To je přímo luxusní dekorace.
    P.S. Kuchařku vřele doporučuji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji moc. A díky také za doporučení.
      Paa M.

      Vymazat
  3. Baletky jsou nádherné, škoda, že to kluci neocení ;-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to asi ne ☺ je to spíš pro holčičky.
      Pa a díky M.

      Vymazat
  4. já nikdy nechodila nikam na lekce tance, ale mám ho strašně ráda. Každý den si musím zapnout rádio a vytancovat ze sebe stres :) Ty baletky jsou se ti moc povedly, jsou jemné :))

    OdpovědětVymazat
  5. já nikdy nechodila nikam na lekce tance, ale mám ho strašně ráda. Každý den si musím zapnout rádio a vytancovat ze sebe stres :) Ty baletky jsou se ti moc povedly, jsou jemné :))

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, ty baletky jsou úchvatné. Krásné a myslím, že pokud projdeš a trochu zavaneš, krásně se na větvi roztančí. Paráda. Já tancuju moc ráda, vždycky se u toho vyblbnu :-) Hezký den, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, přesně tak. Něžně se pohupují a tančí ve vánku. M.

      Vymazat
  7. Kouzelná dekorace.Krásný víkend V.

    OdpovědětVymazat
  8. Hallo Martina ,liebe Grüße aus Österreich.
    Edith.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...