neděle 6. listopadu 2016

Miluji vánoční přípravy


no Ano   
... právě ty přípravy jsou na tom kouzelném adventním a vánočním čase to nejkrásnější.
A i když mám doma stále příjemné podzimní dekorace, tak mi to vůbec nebrání v tom, abych si pomaličku připravovala drobné vánoční dekorace.


Příjemné nedělní odpoledne Vám všem.
Všimla jsem si, že na spoustě blogů se už předvánočně tvoří.
I já potřebuji doplnit nějaké vánoční dekorace. 
Kdysi už jsem tyto papírové vánoční koule, koukněte sem 🎄, dělala.
Mám záměr využít je ještě i jinak než jen na stromeček, a tak bylo nutné jejich počet navýšit. 
Kouliček menších rozměrů jsem udělala v pátek večer 13 a tyto dvě dnešní jsou opravdu veliké. Budou dominantní.

Jejich výroba není vůbec složitá.
Návodů na Pinterestu najdete víc, můžete si vybrat dle libosti.
Kdyby to však někomu dělalo problémy, tak napište a já zas udělám návod krok po kroku.
Přeji Vám krásné předadventní tvoření a těším se na inspirace, které mě velmi často příjemně překvapí.

M.



13 komentářů:

  1. Martinko, krásné ozdoby a krásné fotky. Já jsem zatím u háčkování :-) Na vánoční tvoření je nejvyšší čas, už jsem si i říkala, jestli to všechno stihnu :-) Tak hezké tvoření D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, také budu ještě háčkovat. Mám něco uloženo v hlavě, jen doufám, že to na to budu mít čas ☺
      Měj se hezky, M.

      Vymazat
  2. Martinko, koule jsou naprosto úžasné. Uděláte prosím návodík na ně. Božka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Božko, děkuji. Pokusím se tedy návod udělat. Hlídejte blog.
      M.

      Vymazat
  3. Marti, koule se mi moc líbí. Také se přimlouvám za návod a z jakého papíru jsou dělané, popřípadě kde jste ho koupila. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Jsou dělané z takového ozdobného papíru, dělala jsem i z vizitkového papíru. V lepších papírnictvích je mají.
      M.

      Vymazat
  4. Efektní a jednoduchě ozdoby jsou vždycky nej :-)))) opět moc pěkná dekorace. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi decentné a krásne Marti. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne dekorácie, jemné, pekné. Samozrejme že chceme návod. Veľmi pekne nafotené.

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem na tvém blogu tyhle krásné koule viděla Martinko a docela by mne jejich vytvoření zajímalo, tak se těším, že přidáš návod a já bych také vyzkoušela. Díky moc.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, jsou moc krásné !!!! Jsem moc zvědavá, kam nakonec příjdou ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...