neděle 23. října 2016

V odpoledních hodinách


háčkuji bělostné sněhové vločky.
Zatím vybírám a zkouším, který vzor se mi bude pro letošní zimní dny líbit nejvíce.
Včera odpoledne, kdy se u nás nedaly vytáhnout paty, jsem uháčkovala dva typy.
Jedna vločka je menší a jednodušší, druhá naopak větší a složitější.
Po dokončení jsem použila škrob ve spreji, abych je zpevnila.

 Já myslím (znám se ☺), že asi půjdu cestou menšího odporu 
a pokusím se naháčkovat více jednodušších vloček. 
Chtěla bych letos pořídit takový mini stromeček už na začátku adventu a ten ozdobit právě těmito háčkovanými vločkami. Místo by mohl mít stromeček v kuchyni. Prakticky už ho tam vidím ☺☺☺ No a větší vločku dám do rámečku. Podložím ji černým papírem, aby hezky vynikl.

 Milé dámy, přeji Vám ze ♥ příjemný nový týden.
Já ho budu mít o pár dní kratší, podzimní prázdniny a státní svátek mi ho totiž výrazně zkrátí. 
Snad se tedy uvidíme častěji.
ℳ.




18 komentářů:

  1. Miluju háčkované vločky. Už dva roky si dávám menší stromek do jídelny a ten zdobím jenom bílými vločkami a mám tento stromek radši, než ten 'hlavní' v obýváku. Hezký zbytek neděle, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mám pocit, že to budu mít obdobně.
      Hezké dny, M.

      Vymazat
  2. Marti, nadherne jsou obe, urco jim to bude v ramecku sluset, stejne tak i na stromecku:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji velmi pěkně.
      Měj se prima, M.

      Vymazat
  3. Krásné vločky Martinko. Určitě se budou na adventní čas hodit. Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Háčkované mám ozdoby na celý stromeček a je to krásně romantické :-)
    Ten nápad se zarámováním je super!
    Já mám také zkrácený týden, od středy budu mít všechny 3 děti doma a to bude mazec. A nejmladšího mám doma už od minulého týdne :-P
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko něžná nádhera !! já jsem ve fázi hledání inspirace :-)) měj krásné sluníčkové dny s vločkama ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Mám uháčkovanou již dva roky z bílých hvězdiček girlandu a na stromečku vypadá úchvatně. Jejda to se nám to ale začíná blížit :o))).
    pa Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Tiše závidím tu krásu a přeji příjemné prázdniny. Já už se na ně taky těším, jsme po inspekci, tak budou moc zasloužené. Měj se hezky Martí. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, vzorná a hlavně včasná příprava! Těžko vybírat, jedna hezčí než druhá!
    A ten koláč vypadá taky výborně, už jistě není a i drobeček...
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Martinko
    I já jsem již několikrát měla stromeček ozdoben háčkovanými hvězdičkami.....dokonce v podobě řetězu.Ty tvé jsou nádherné a neviděné.Obě jsou moc hezké
    Hezký nový pracovní týden Marťula

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, jsou krásné. Mám taky dva druhy háčkovaných vloček a dávala jsem si je do okna v kuchyni. Zarámovat tu větší, je dobrý nápad. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné vločky. A zarámovaná bude úžasné. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké! Mám taky ráda háčkované vločky, ale na celý stromek je nemám... Snad na stromeček :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  13. Děvčátka, moc Vám všem děkuji za milé komentáře. DÍKY, M.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥