pátek 15. července 2016

Bonjour les amis 🐦 彡


Dobrý den přátelé 🐦

...zdravím Vás dnes stylově, protože cílem naší dnešní výpravy byl
Francouzský trh na Kampě.


Vydaly jsme se dnes s dcerou do Prahy nejen na trh, ale i na další "pakupky" a užily jsme si celý den parádně. Však víte, holčičí dny jsou vždy skvělé. Chlapi pro naše postávání u hadříků v obchodech nemají to správné pochopení. Naši dnešní výpravu jsme zahájily i zakončily právě na Kampě. Dopoledne jsme s trhovci stánky téměř otevíraly, takže lidí bylo ještě málo a všechno jsme si tak měly šanci prohlédnout v klidu. Asi po hodině a první ranní kávičce jsme pokračovaly do centra. Naše Teri totiž "nutně" ☺ potřebovala botičky a rifličky a...  a...  a... ☺
Co jsme potřebovaly jsme sehnaly a naše chuť na odpolední kávičku byla tak silná, že jsme při zpáteční cestě znovu seběhly schody na Kampu a daly druhý okruh trhem.
Lidí už bylo o poznání více, takže jsme byly rády, že první prohlídka proběhla dopoledne ☺.



Pro ty z Vás, které se na trh nedostaly, jsem ho trošku zdokumentovala.
Můžete se tak pokochat. Bohužel atmosféru přenést nedovedu.
A protože Francouzi jsou velcí labužníci, milují dobré jídlo a víno, tak i mé fotky zachycují převážně jídlo.





Levandule...co víc je symboličtějšího pro Francii...pro Provence ???


Šampaňské je libo ?
No tak prosím...nabídněte si ☺

Shrnu to...den byl skvělý, počasí se povedlo, má dcera je můj skvělý parťák ♥
Slibuji, že někdy příště se na trh ještě vrátíme.


Pokud má člověk to štěstí, aby žil zamlada v Paříži, potom ať půjde v životě kamkoliv, jde to všude s ním, protože Paříž, to je pohyblivý svátek.
(E. Hemingway)


Vaše
 M.



5 komentářů:

  1. Marti, atmosfŕu si previedla svojimi fotkami dokonale. Škoda, že je Praha tak ďaleko, určite by sme sa tam na kávičke stretli. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko,přesně takový den jsem prožila včera i já se svojí dcerou a sestrou v Praze:-)Dopoledne kavička v úžasné francouzské kavárně, pak nějaké nakupy a pa oběd na Kampě;-)Pri zpáteční cestě jsem Vás dokonce zahlédla v davu turistu:;-)Jen jsme už pospíchal na vlak a nechtela jsem na Vás křičet a nezvjsrm se vzpamatovala,byly jste pryč!Tak třeba za rok a nebo úplně někde jinde:-)Krásný letní víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky Martinko. Já teď byla zase na 3 dny ve Francii na služebce a podobalo se to trochu obžerství. 3 chody na snídani, 3 chody na oběd, skoro 3 chody na večeři a mezitím ještě kavárna a dortík... No neskutečné, co Ti Francouzi s tím jídlem umí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko - moc díky za foto - francouzská atmosféra je na nich všude ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Díky tvým fotkám jsem se na trh koukla aspoň virtuálně. Mám to z práce kousek, jenže v týdnu po dovolené, který byl současně týdnem před dalšími dvěma týdny dovolené, jsem měla v práci takový fofr, že jsem se tam prostě nedostala :-(. Takže za rok...

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...