středa 27. srpna 2014

Ač barva je to ...


pro dýňku neobvyklá,
tak k fialovému vřesu a stříbrošedému drátovci
 se prostě jiná uháčkovat nedala.




Příjemný středeční večer Vám všem !



Jak už jsem psala...i když je lila barva pro podzim docela nezvyklá,
tak já ji mám moc ráda.
Mnohé vřesy mají přeci krásné barvy fialových odstínů.
Stříbrný "Calocephalus Silver Sand" je také můj oblíbený.
Ne nadarmo se mu říká Krásnohlávek nebo Drátovec.
Ten Krásnohlávek se mi k němu hodí víc.
A když ho někdy zapomenu zalít, tak se vůbec nic nestane, je stále krásný.
Vydrží mi přes celou zimu vždy až do jara.
Jo a například jsem vůbec nevěděla, že je z čeledi astrovitých.









Jinak jsem se navrátila do normálu.
Od pondělí chodím do práce.
Teď je tam ještě krásný klid, sice "papírování" je hodně, ale to mně nevadí.
Opět, jako každý rok, máme ve škole něco nového...tentokrát nové bílé dveře do každé třídy a spoustu dalšího vybavení.
Ještě, že máme paní ředitelku...neboli "ženu ve vedení", protože... co si budeme povídat, my ženy jsme citlivější k tomu, abychom pracovaly v esteticky krásném a příjemném prostředí.
Proto také naše škola patří k jedněm z nejkrásnějších a také nejlépe vybavených.
Velmi si také cením toho...a to je pro mě fakt hodně důležité, že si v kolektivu dobře rozumíme a snažíme se, pokud nastanou nějaké problémy, vyřešit je v klidu a s rozumem.
To je opravdu veliké plus !
Umožňuje nám to pracovat v pohodě.






Moje milé, přeji Vám všem krásnou dobrou noc !
Mějte se hezky
a někdy příště
nashledanou




Objetí všem
Martina



15 komentářů:

  1. krásná dýně :) a klid ve škole nebude dlouho....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majko,
      děkuji za milou návštěvu.
      Já vím, že klid nebude dlouho, ale víš, že se docela těším na ten neklid. Pak zas budu nadávat, budu unavená, ale to k tomu asi patří ☺
      Pa Martina

      Vymazat
    2. Ahoj Martinko, je moc pěkná. Loni jsem taky dělala fialovou. Neměla bys náhodou návod? Líbí se mi vzorek, ale nějak jsem nepřišla na postup :-) alcap@seznam.cz. Moc děkuji, alča

      Vymazat
  2. Martinko, tvoje netradiční dýně se mi moc líbí, s vřesem a drátovcem vypadá dokonale.
    Moc ti přeji, že pracuješ v hezkém prostředí a hlavně s "hezkými" lidmi, to je ještě důležitější!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, paráda...moc pěkná dýňka ...krásný zbytek týdne...Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko...s fialkovou dýní vřes a drátovec opravdu skvěle ladí, je to krásné podzimní aranžmá. A právě takto vznikají ty originální kousky, které jsou velkou inspirací...že se nebojíme neobvyklých barev a své intuice - jak jsi psala - prostě nešlo dýňku uháčkovat v jiné barvě :) Když si vzpomenu na svá školní léta...tedy hlavně ty na základní škole...vždycky jsem se po prázdninách do školy těšila...a mít takovou inpirativní paní učitelku jako jsi Ty...těšila bych se mnohem víc. Ale aby to nevyznělo, že jsem ve škole nenarazila na milé učitele, to ne, naopak :) Marti, na závěr malinká prosba, taky jsem háčkovala dýně, podle knížky...jen co mě nebaví, na závěr se v jistých místech má dýně přestehovat předním stehem, aby vynikly jednotlivé "buclinky". Marti, taky to tak děláš, je to nutné? Moc děkuji a krásný den přeji! Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko , tvoje pruhované dýně jsou moc krásné a fialová k podzimu (co,už je tady podzim?:-)))) sluší ♥

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása, barva netradiční, ale jemná, stylová, prostě se hodí...

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, dýně je parádní a skvěle se hodí k vřesu a drátovci! Hezké dny v milém kolektivu a hezkém prostředí přeje Maru

    OdpovědětVymazat
  8. So beautiful colours in lovely pictures<3
    Greetings and hugs from Finland:)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Martinko, díky Andrejce jsem našla cestičku k Tvému blogu, právě jsem se nechala inspirovat výrobou šalvějového sirupu a nyní se kochám podzimem ve Tvém barevném podání. Nedávno jsem zahlédla tipy na barvy dekorací a textilupro podzim... a byly to právě šedé a lila tóny .-) takže jsi se vlastně trefila :-) Je to nádhera****Krásné dny☼

    OdpovědětVymazat
  10. Es una hermosa calabaza, me gustan los colores elegidos le dan un toque muy original!!
    Saludos

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko,
    super dýně.A ta barvička je úžasná. Prosím můžu naa ni poprosit návodík.

    měj se Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni...je to jen krátký sloupek za zadní nitku, žádná věda.
      Měj se fajn, Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...