pátek 12. července 2013

Opilé třešně


zdravím všechny své věrné čtenářky
a vítám zde ze i nové blogerky

Dostala jsem 2 kg krvavých a neuvěřitelně sladkých třešní.
Původně jsem je chtěla nechat jen na jídlo,
ale rozhodla jsem se, že trošku z nich vezmu
a naložím je do alkoholu.


Hledala jsem nějaký vhodný recept 
a našla jsem docela jednoduchý:

Do zavařovací sklenice střídavě vrstvíme:
třešně a cukr
a na závěr zalijeme rumem nebo vodkou.
Necháme na chladném tmavém místě 3 týdny odpočinout
a pak by měly být

"OPILÉ TŘEŠNĚ" 

připravené ke konzumaci.
Tak uvidím, jak se mi to podaří.
Já jsem použila bílý rum malinko říznutý vodkou ☺



Na dno jsem dala pro lepší chuť
2 tyčinky celé skořice






No...abych pravdu řekla,
tak jsem sama moc zvědavá,
jakou budou mít opilé třešně chuť.
Dám Vám pak vědět.



Přeji Vám všem prima sluníčkový víkend
a brzy zase ahoj 
děvčata


Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

12 komentářů:

  1. Martinko, máte nádherné fotografie, výborné nápady a dáváte do všeho srdíčko a to je na Vašich příspěvcích znát:o)
    Krásný den i Vám, Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Moni...velmi vám děkuji za krásný komentář!
      Mějte pohodový pátek i celý víkend, Martina ♥

      Vymazat
  2. Martinko,
    velmi netradiční recept a opět super fotečky :-)
    Myslím, že budou moc chutnat.
    Já jednou dostala od Helenky skleničku opilého ovoce a měla jsem špičičku ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Díííky za skvělou inspiraci - odpoledne také zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, také vám děkuji za skvělou inspiraci, určitě to vyzkouším!!Mějte hezký víkend. Elli

    OdpovědětVymazat
  5. Chuť budou mít asi opilou a hlavně po nich neřiď auto :)
    Máš to krásně nafocené. J

    OdpovědětVymazat
  6. Martinka, likér poznám a robím aj z čučoriedok....fajnotka.
    Pekné dni
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. A u nás už je po třešních ... tak třeba příští rok.
    Martinko hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Moja mamina robievala takýmto spôsobom vždy višne. Chutilo to ako griotka. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Martinko,
    moje mamka tohle dělá s višněma a chutnájí báječně .... Marki

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...