úterý 19. června 2012

Butterfly Levandule ... aneb levandule v zinku ...

Posílám Vám mé milé horký úterní pozdrav od nás ze zahrádky. Nevím jak vám, ale mně, i když mám sluníčko moc ráda, je v těchto parných dnech lépe ve stínu. Přesto jsme dneska s manželem zrealizovali malinký miniprojekt. Dostali jsme starou zinkovou vaničku. Po pravdě řečeno jsme ji doslova vydyndali na babče a dědovi. Já jsem samozřejmě okamžitě věděla, co s ní a hlavně, co do ní :-). Bylo úplně jasné, že to bude nádoba na levandulky.
Na zahrádce jich mám spoustu a už jsou nádherně v květu, ale do vaničky jsem musela koupit nové, a ty teprve pokvetou. Dopnila jsem je ještě o citrónový tymián. Škoda, že necítíte, jaká je to vůně.  Myslím, že vznikla docela jednoduchá, ale hezká dekorace.

♥♥♥








♥♥♥
Měla jsem i návštěvu na jednom levandulovém květu :-))



♥♥♥





♥♥♥

A protože levandule neodmyslitelně patří k Francii, posílám Vám mé milé jeden krásný francouzský obrázek... přijde mi strašně legrační, a tak typický...


 
Já se dnes s Vámi loučím s přáním krásných teploučkých dní, které si užívejte v klidu a pohodě ☼☼☼

♥♥♥



Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

28 komentářů:

  1. Martinko to je krása!Takovou zinkovou vaničku bych si také moc přála..Moc krásně jste to vymysleli a zrealizovali,přeji ať se levandulce daří!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Michalko...moc děkuji.Ještě mám jednu bílou smaltovanou vaničku, ale tam vymyslím něco jiného. Tak zase do dalšího příspěvku. Pa pa a krásný večer, my sedíme na terase...Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Martinko,
    se tady kochám a kochám,
    vždyť víš, já a levandule!!!
    Musím se Ti přiznat, já už mám vaničky dvě :o)))
    Moc se mi na zahrádce líbí!!
    A Tvůj dnešní příspěvek?
    NÁDHERA!!!
    Krásný a příjemný vlahý večer Ti přeji!! ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Jarunko...moc tě zdravím a děkuji za milá slova. Jsi zaltíčko. Já jsem ukořistila také ještě jednu vaničku, ta je bílá smaltovaná, trošku oprýskaná, což je dobře. Ale teď přemýšlím,jestli by levandulka nebyla lepší v té bílé :-) Takto to mám pořád, vždycky něco udělám, a pak mě hlodá, jestli by to nebylo lepší jinak :-) Měj krásný den Martina

      Vymazat
  4. Martinko, tak to je úžasné. Na chalupě máme starou plechovou vanu a já stále přemýšlím, kam s ní a hlavně co do ní. Takže co do ní, bych už po tvém příspěvku věděla. Tak vyřešit ještě to kam. Krásný večer přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko...děkuji pěkně za milý komentář. Já myslím, že si poradíš, kam s osázenou vaničkou. Jsi holka šikovná, pa pa a krásný den Martina

      Vymazat
  5. Ahoj Martino, to je moc pěkný nápad, snad se jí tam bude dařit. Já ji mám ve velkém smaltovaném lavoru už asi tři roky a nějak se jí tam nedaří. Čím víc si na ní zakládám a miluji jí, ona to nějak nerespektuje:-). Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Slávko...no uvidíme, jestli se jí bude dařit.Kdyžtak půjde do záhonu a příští rok to obnovím. Pa pa Martina

      Vymazat
  6. Marti, je to krása! Levanduli teda můžu...Sousedka má v této úžasné vaně zasazená rajčata...věčná škoda, levandule jí moc sluší! Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Adrianko...já mám tedy rajčata na záhonku...říkám tomu rajčatiště :-) Pak mám ještě bylinkoviště, levanduliště a tak :-)) Měj krásné dny Martina

      Vymazat
  7. Tak to je nádhera!!! Levandule mám na zahrádce několik druhů asi v 25 exemplářích, ale takovou krásnou vaničku ne... bezva nápad!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani...fakt máš tolik druhů ? To je bezva, já levanduli miluji. Přeji ti krásné dny Martina

      Vymazat
  8. Ahoj Marti,super využití!Levandulka i tymián vaničce vysloveně sluší.
    Krásné dny přeji,Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alenko...děkuji ti moc za pochvalu, posílám sluníčkové pozdravy, pa Martina

      Vymazat
  9. Krásny nápad a veľmi pekne v záhradke ukáže. Ešte , že sa Ti babinu s dedkom podarilo presvedčiť. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko...máš pravdu, ještě, že se nám je podařilo přesvědčit. Ale moc se jim nechtělo se jí vzdát :-)) Krásné dny ti přeji Martina

      Vymazat
  10. Starých pozinkových vaniček máme doma několik, děti se v nich dodnes v létě venku koupají! Krásné snění alá Provence... pá, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni...vidíš, já jsem neměla žádnou a teď mám jednu pozinkovanou a jednu bílou smaltovanou. Ta je ještě po mně. Jako miminko jsem se v ní koupala. Ještě musím vymyslet, na co ji využiji, pa pa a krásné dny plné levandule Martina

      Vymazat
  11. Marti to je fakt nádhera---souhlasím s ostatními :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko...zdravím tě a moc děkuji. Hezký víkend, pa Martina

      Vymazat
  12. Martinka, ten Tvoj "miniprojekt" je úžasný. Super využitá vanička a krásna dekorácia. Kombinácia vôni tymianu s levanduľou musí byť užasnáááá. Krásne fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janka...moc ti děkuji za krásná slova. Měj se hezky a přeji ti sluníčkový víkend, pa Martina

      Vymazat
  13. Martinko, vymyslela si to parádně! Kouzelné zátiší. Mě by levandule v nádobě asi zmrzla, musí být v záhonu...
    Moc tě zdravím a přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helinko...děkuji ti moc za pochvalu. Já si myslím, že ji na podzim dám také do záhonu a na jaře to pak třeba zase nějak jinak obnovím. Měj se moc krásně, užij si víkend, pa pa Martina

      Vymazat
  14. Martinko, parádní zátiší v provensálském stylu - potěší a je tak uklidňující ...
    Krásné levandulové léto! Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maru...jsem ráda, že se ti naše zátiší líbí ...DĚKUJI ! Měj krásný víkend, pa pa Martina

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...