neděle 3. prosince 2017

TŘPYT


jednoduchých minimalistických ozdob mě naprosto okouzlil.

Sváteční 1. adventní neděli Vám všem !


S první adventní nedělí se i u nás doma dostavuje vánoční nálada. Během víkendu jsme s dcerou pekly, zdobily a ladily tak, abychom si večer v klidu zapálili už všichni první adventní svíci. Letos jsme pojali vše jednoduše, v hladkých liniích, přesto však maximálně svátečně. Spoustu tzv. kýčovitých dekorací jsem položila ke kontejneru, protože třeba ještě někomu můžou udělat radost. Vůbec tyto dekorace nezatracuji, i já jsem je měla kdysi v oblibě, ale zkrátka jsem styl změnila. Já jsem se změnila. Je to přirozený vývoj a všechno, co bylo, tak tak mělo být a nestavím se k tomu zády. Každopádně teď to cítím jinak. Musím se přiznat, že mě formuje i naše Teri, protože ona má dokonalý vkus, a to nejen na dekorace, ale i na oblékání, líčení, doplňky a tak. 
No a tak jsem musela některé nové dekorace dokoupit, což je pro nás ženy vždy příjemná záležitost ☺. Tyto kroužky House Doctor ve zlaté barvě byly přesně to, co jsem hledala. Dekorují bílou lilii s borovými větvičkami, eukalyptem a bílým borůvčím. 



S nastupující tmou Vám přeji, abyste si kouzlo plamínku první adventní svíce vychutnali a bylo Vám hezky a svátečně.

🎄

M.

10 komentářů:

  1. Martinko, krásnou a pohodovou první adventní neděli .... máš to moc krásné .... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Půvabné, elegantní!
    Martinko, hezky si první adventní večer užijte!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti moc pěkný, jemný.
    Přeji ti pohodový advent.

    OdpovědětVymazat
  4. Martí, máte krásně nazdobeno.
    Přeji hezký adventní čas. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Marti prajem Ti krásnu prvú adventnú nedeľu s dokonalou minimalistickou výzdobou. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, mám to s výzdobou úplně stejně jako ty - lehce, střídmě. Tzv.kýčovitých mám plný nástavec - zatím jsme je neposlala dále, protože k nim mám vztah a vzpomínky a neumím se s nimi rozloučit - možná tam zůstanou, možná se časem posunou ;-) Máš moc krásnou výzdobu, hezký advent, D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle jednoduchý styl se mi líbí. Je fajn, když je poblíž někdo, kdo nás formuje do modernějšího stylu. Staré ozdoby byly svého času úžasné, ještě dnes si vzpomenu na dětství, když se na ně podívám do krabice. Zatím je uchovávám, možná kvůli vzpomínkám...
    Krásný advent Martino.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...