úterý 8. září 2015

DENIM dýňka


Čas háčkování dýněk je právě tu.


S každým podzimem přiháčkovávám k mým stávajícím dýňkám nějakou novinku.
Letos jsem háčkovala opět, jako vloni, v netradiční barvě...v barvě připomínající džínovinu.
Je to spíš takový úlet a srandička.


Klacík na stopku jsem našla na dnešní procházce u silnice.
Původně jsem chtěla použít přímo dýňovou stopku, ale žádnou zatím nemám, takže změna plánu ☺




Takže pro dnešek: ...  Ať žijí blázniviny aneb modrá dýně ☺☺☺



Krásné dny babího léta

M.



8 komentářů:

  1. Marti je nádherná, zapadla by ke mně do práce- je tak trošku nádražácká :-)
    Taky se na ně připravuji :-)
    Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marťo, vidím, že dýňobraní u tebe už začalo. Háčkované dýňky jsou moc pěkné. Měj se Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. xixi dyňa je super blazniva :) paci sa mi...:)

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko dýně je moc pěkná a naaranžování je příjemné a jemné.Pěkný den.Anna.

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko, ty píšeš úlet, ale je velmi elegantní a stylový!
    Proč by podzim nemohl být džínový...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko,
    i když denim není zrovna typickou barvou podzimu, dýně je z ní parádní!
    Asi to bude tím, že džínovina je stále in.
    krásné školní podzimní dny!

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčátka...všem Vám ze ♥ děkuji za příjemné komentáře. A Zdeni, máš pravdu...je to tak trochu nádražácká dýňka ☺
    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli Váš čas je drahý. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...