čtvrtek 17. května 2012

Ocenění od Leničky...♥♥♥

Krásný čtvrteční večer mé milé. Před chviličkou jsem přijela ze cvičení a hned na mě čekala taková krásná zpráva od Leničky: fizule71.blogspot.com/, že si mám u ní na blogu, který je mimochodem moc krásný a vtipný, vyzvednout ocenění. Já jí za to moc děkuji a velmi, opravdu velmi si toho vážím.


Já Vám ho milé dámy posílám všem, protože tolik inspirace, kterou mi poskytujete, si zaslouží ještě mnohem mnohem víc !!!!!!! ♥♥♥
 
 
Opatrujte se ♥♥♥
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

6 komentářů:

  1. Martinko velká gratulace!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Miško...moc děkuji. Krásný víkend Martina

      Vymazat
  2. Martinko, moc gratuluji a přeji hezký víkend!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helíku...velmi pěkně ti děkuji a i tobě krásný víkend, pa pa Martina

      Vymazat
  3. I ode mne u mne na mém blogu jedno malé překvapení :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...