sobota 31. března 2012

Domácí zdravé müsli tyčinky...

Dobré odpoledne mé milé. Mou oblíbenou autorkou receptů je Angličanka Nigella Lawson. Její recepty jsou snadno proveditelné a hlavně výsledky jsou vynikající. Mám její dvě knížky, a to Vaříme expres a Vánoce s Nigellou. Jedna je lepší než druhá. Z knížky Vaříme expres mám vyzkoušeno již plno receptů a jsou opravdu úžasné.
Pro milovnice zdravé stravy jsem dneska připravila křupavé domácí müsli tyčinky.



Recept je velmi jednoduchý a zvládne ho každá z vás...

1 konzerva kondenzovaného mléka
250g ovesných vloček
75g strouhaného kokosu
100g sušených brusinek (nebo jakéhokoli jiného sušeného ovoce)
125g směsi semen (slunečnicových, sezamových, lněných...)
125g oříšků (podle vlastní chuti - vlašské, lískové, mandle...)






Všechny suché přísady smíchejte dohromady a přilijte k nim vlažné kondenzované mléko...




Vše řádně promíchejte v soudržnou hmotu a dejte na plech vyložený pečicím papírem. Hezky rozprostřete a asi 1 hodinu spíše sušte v troubě předehřáté na 100°C. Po vyjmutí z trouby počkejte asi 15 minut a pak teprve nakrájejte.





Přeji Vám pohodovou sobotu, opatrujte se
Všechny Vás objímám
Vaše Martina

6 komentářů:

  1. Páni tomu se říká zdravá krása,hned bych je zkusila,ale já mám s váhou opačný problém,já musím přibrat:-)Jinak překrásné fotečky!!!Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo...tak takový problém bych chtěla jednou v životě zažít :-) Já bohužel řeším celý život přesný opak. ěkuji ti za milý komentář, pa pa M.

      Vymazat
  2. hmmmm -- vypadá to velmi zajímavě a lákavě :o)Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti...zkus to, uvidíš, že nebudeš zklamaná, hezký týden,pa M.

      Vymazat
  3. Martinka, Varenie s Nigellou som sledovala v TV má super recepty a tento musí byť naozaj mňam, mňam. Krásne fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janka, já jsem se právě při těch TV vařeních do jejích receptů zamilovala...ta chuť s jakou vždy vaří...to mám moc ráda. Moc děkuji za tvou návštěvu, pa M.

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...