čtvrtek 16. listopadu 2017

CHALOUPKA Z PERNÍKU


nám příjemně provoněla dům.

Vždycky jsem ji chtěla zkusit. Letos na ni přišel čas. Musím se tedy přiznat, že jsem chaloupku koupila (IKEA), ale ozdobení a její konečně slepení je moje práce. Na ozdobení jsem použila polevu v tubičkách od Dr. Oetkera.
A vzhledem k tomu, že máme chaloupku jen ozdobu a ne na jídlo, tak jsem se netrápila s výrobou polevy a využila jsem nabídku trhu ☺


No, sebekriticky přiznávám, že v detailech je vidět, že to není žádné umělecké dílo,
ale FAKT JSEM SE SNAŽILA ☺☺☺ avšak profesionální zdobička ze mě "stopro" nebude ☺

A protože nás čeká prodloužený víkend, tak Vám přeji, abyste si ho užili a já se na Vás budu těšit co nejdříve.

M.

12 komentářů:

  1. Máš ji pěknou. Ze mne nikdy žádný zdobič nebude, byť perníčky peču a zdobím asi 20 let...
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Nepodceňuj se:-)...voní až k nám domů.-))) Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná a voňavá, kouzelná dekorace.
    Prima víkend i tobě. J.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, ja som si kúpila minulý rok tie tubičky na zdobenie, že vyskúšam nazdobiť pár svojich perníkov. Musím povedať, že všetko mi to pripadalo ako keby to maľovali detičky v materskej škôlke. Ale aspoň sme sa celá rodina na tom náramne pobavili. No veru nie je to jednoduché, keď nie je grif. Chalúpka je rozkošná. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, chaloupka se mi moc líbí, nenazdobila bych ji lépe. Já se totiž se zdobením perníčků vždycky trochu peru... :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí!Krásný víkend přeji:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, jako rodačka z Pardubic ti musím vyseknout poklonu! Chaloupka je opravdu parádní!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Obdivuji Tě Marti, že ses do toho pustila. Já na takové piplačky moc nejsem...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  9. Chaloupka je krasna, pro me asi nedosazitelny level:-). M.

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, tak ty už máš hotovo, musím pochválit, chaloupka je moc hezky nazdobená. Já dnes teprve zadělávala těsto a zítra chci péct. Chaloupku peču léta, stále stejná šablona, ale rozmístění oken a dveří je každý rok jiné.
    Přeji krásnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...