pátek 25. srpna 2017

KNIHA KNIH


Antoine de Saint-Exupéry

Le Petit Prince
Malý princ


Výjimečný a neopakovatelný příběh, který dle mého soudu je více pro dospělé než pro děti, znají miliony lidí po celém světě. Vždyť knížka patří mezi padesát nejvydávanějších a také nejprodávanějších knih v historii. I já  mám knihu mezi svými oblíbenými příběhy. Poprvé jsem ji četla když mi bylo asi 16 let a měla jsem ji půjčenou od svého spolužáka. Napoprvé jsem spoustu myšlenek nechápala. Knížku jsem si pak sama koupila až při studiích na VŠ a mám ji samozřejmě dodnes. Dnešní příspěvek ale nechci věnovat sobě, ale své dceři. Ona totiž příběh Malého prince miluje, já to vím, a proto už od nás dostala dva krásné výtisky. Myslím, že by z toho mohla vzniknout sběratelská vášeň. Poslední knihu, obrazovou knihu, dostala Teri k promoci. Je to nádherná záležitost. 
Nakonec, pojďte se podívat.


 































Krásný víkend Vám Všem ♥



M.

8 komentářů:

  1. Wow, tá je krásna ♥♥♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, to jsi mi udělala radost! S Malým princem jsem se seznámila již dříve, ale svou moudrostí mi učaroval teprve nedávno. Toto dílo potřebuje, aby si k němu každý našel cestu. A někdy může být dlouhá. Jako třeba u mne.
    Hezký víkend
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, spousta příběhů potřebuje čas na uzrání v hlavách čtenářů. I já to tak měla. M.

      Vymazat
  3. Martinko, tak tahle kniha je náádherná. Miluji se svou dcerou Malého prince, jeho moudré myšlenky jsou nadčasové. Normálně jsem mě rozplakala. Asi své dceři pořídím tuto knížku, k narozeninám jsem jí darovala reprodukci malého prince od Emmy Srncové, která letos měla výstavu v našem milovaném Českém Krumlově.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničkou, je skutečně výjimečná. A reprodukce od Emy Srncové?...to musí být nádhera. Přeji prima víkend, pa M.

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...