pondělí 6. června 2016

SUKULENT v domečku


Ahoj všichni ☺


Minulý týden jsem dostala od své tchyňky Helči tento neobvyklý sukulent.
Hledala jsem na internetu, jak se jmenuje, ale nevím úplně přesně. 
Myslím, že je to nějaký druh tlustice.
Každopádně je velmi zajímavý a dokonce i snad pokvete. A prý i venku přezimuje, tak uvidíme.


Jeho domovem se stal drátěný domeček z Jysku.
 V poslední době se tam dají sehnat docela hezké dekorace za ceny více než příznivé. Domeček jsem koupila v akci za 200 Kč. To si myslím docela jde, ne? Co říkáte?


Všimněte si těch nálevkovitých listů. Jsem zvědavá i na ty květy.


Ale ... musím se každopádně krotit v zálivce, abych ho nazahubila ☺, což už se mi také stalo.

Milé dámy, přeji Vám krásný celý pracovní týden.
Já si ho po odpolednech prokládám sběrem bezových květů, pletím zahrádky, vylamováním rajčat, promícháváním kopřivové jíchy 
a opravami závěrečných písemných prací


Vaše
 M.


8 komentářů:

  1. Moc hezký domeček pro rostlinku jsi Marti zvolila. Sukulenty mám ráda a nejraději je dostávám, třeba malou odnož a pak je hezké pozorovat jak se rozrůstá.
    V Jysku také ráda občas nakupuji a souhlasím, že se dají sehnat hezké věci za slušnou cenu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji za tvé zastavení a přeji krásné ☼ dny. M.

      Vymazat
  2. Krásná rostlinka a krásný domeček. A s Jyskem mám taky dobré zkušenosti. Nakoupila jsem tam plechové květináče na plot. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý sukulent a nádherný domeček.V Jysku jsem už dlouho nybyla,musím napravit.Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeeeeeeee, prave jsem si dochystala clanek se stejnym domeckem, ale publikovat budu o par dni pozdeji. Pro me uzasny, domecky miluju, sukulenty taky a v jejich muceni jsem vcelku uspesna, bohuzel:-(. At josu ty opravy samy. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Sukulent v domku je prostě úžasný, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Martinko, moc krásná dekorace! Sukulentu to v domečku fakt sluší!
    A tvůj květinový příspěvek, krása, čas pivoněk končí, škoda...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. moc zajímavý sukulent, teď mě začínají také bavit)))

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...